2

پیمان نوری از سازمان خصوصی سازی می رود

  • کد خبر : 38070
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱

قرار است رئیس سازمان اقتصادی استان اصفهان چهارشنبه جاری یا هفته آینده جانشین نوری شود.

منابع موثق از تغییر قطعی رئیس سازمان خصوصی سازی به دلیل ارایه استعفای نوری به وزیر اقتصاد خبر می دهند و قرار است رئیس سازمان اقتصادی استان اصفهان چهارشنبه جاری یا هفته آینده جانشین نوری شود.

خبرگزاری فارس: نوری از سازمان خصوصی‌سازی می‌رود/ احمدوند جایگزین می‌شود

درحالی بسیاری از کارشناسان و مسئولان به نحوه واگذاری شرکت های دولتی و اجرای اصل ۴۴ انتقاد دارند که چند منبع موثق از تغییر قطعی رئیس سازمان خصوصی سازی تا چند روز دیگر حکایت دارند.

این خبر از سوی برخی منابع تایید شده و از قرار معلوم پیمان نوری چند وقت پیش استعفای خود را از این سمت به وزیر اقتصاد ارایه کرده که با موافقت مواجه شده است. بنابراین قرار شده محمدرحیم احمدوند رئیس سازمان اقتصادی استان اصفهان جانشین نوری در سازمان خصوصی سازی شده و با مراسم تودیع و معارفه ای در چهارشنبه جاری یا هفته آینده ، این تغییر نهایی شود.

براساس این گزارش، پیمان نوری از شهریور ۸۹ به عنوان ششمین رئیس سازمان خصوصی سازی جانشین کردزنگنه شده و طی دوره مدیریت وی به دلیل عدم عرضه اولیه سهام شرکت ها در بورس و داشتن روحیه محافظه کارانه با انتقاداتی روبرو بود. به طوریکه در آخرین مورد ، با برگزاری جلسه دوشنبه گذشته با مدیران بانک ها بابت تخصیص سهام ، تعدادی از حاضرین به نحوه واگذاری و گرفتن امضاء اجباری اعتراض کردند.

احمدوند در گفت‌و‌گو باخبرنگار فارس ضمن تایید تلویحی این خبر گفت: فعلا اینطور می‌گویند اما هنوز رئیس سازمان اقتصاد استان اصفهان هستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]