2

سخنان بحث برانگیز رئیس موساد درباره تلاش ایران برای ارسال موشک به روسیه

  • کد خبر : 382511
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری افق«دیوید بارنیا»، رئیس موساد، در لفاظی تازه‌اش علیه ایران، این کشور را به تلاش برای تأمین موشک‌های کوتاه و دوربرد روسیه متهم کرد. به گزارش خبرگزاری معا، بارنیا در ادامه این ادعای تکراری، تأکید کرد که این تلاش ایران خنثی شده است. رئیس موساد همچنین مدعی شد که سال گذشته، ۲۷ حمله […]

به گزارش خبرگزاری افق«دیوید بارنیا»، رئیس موساد، در لفاظی تازه‌اش علیه ایران، این کشور را به تلاش برای تأمین موشک‌های کوتاه و دوربرد روسیه متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری معا، بارنیا در ادامه این ادعای تکراری، تأکید کرد که این تلاش ایران خنثی شده است.

رئیس موساد همچنین مدعی شد که سال گذشته، ۲۷ حمله برنامه‌ریزی‌شده ایران برای هدف قراردادن «یهودیان یا اسرائیلی‌ها در سراسر جهان» خنثی شد.

بارنیا در ادامه اظهارات ضد ایرانی‌اش ادعا کرد که «ایران نه‌تنها تصمیم داشت به روسیه پهپاد بفروشد، بلکه فروش موشک‌های کوتاه‌برد و دوربرد را نیز در نظر داشت؛ معامله‌ای که خنثی شد.»

بارنیا این ادعاها را روز یکشنبه در جریان شرکت در افتتاحیه کنفرانسی که توسط دانشگاه رایشمن در هرتزلیا برگزار شد، مطرح کرد.

این ادعاهای تکراری در حالی عنوان می‌شود که جمهوری اسلامی ایران بی‌طرفی فعالش را در جنگ اوکراین عنوان و حفظ کرده و هرگز سلاحی را به دو طرف این جنگ نداده است. غربی‌ها و صهیونیست‌ها از زمان آغاز جنگ اوکراین، ایران را متهم به ارسال پهپادهایش به روسیه کرده‌اند اما تهران همواره این ادعاها را رد و به طور مداوم بر صلح و پایان فوری جنگ اوکراین تأکید کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=382511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر