2

بررسی تخصصی ابزارآلات برقی و شارژی آروا

  • کد خبر : 382615
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

ابزار ها انواع مختلفی دارند و دو نوع پر کاربرد آن برقی و شارژی است. ابزارهای برقی و شارژی با نیروی الکتریکی کار می کنند و برای راه اندازی آنها نیاز به جریان برق داریم. تفاوتی که میان ابزار برقی و ابزار شارژی وجود دارد این است که ابزار های شارژی با کمک نیروی برق ذخیره شده در باتری کار می کنند.

آروا به انواع تولید کننده انواع ابزارآلات جوشکاری، ابزار برقی و شارژی انواع مختلفی از این دو مدل محصول را تولید و به بازار عرضه می کند. شرکت آروا با بومی سازی دانش و تکنولوژی توانسته است در کارخانه بزرگ خود که مدرن ترین و پیشرفته ترین امکانات را دارد اقدام به تولید ابزارآلات صنعتی و خانکی کند.

از جمله مهم ترین ابزارآلات برقی که در کارخانه آروا و منطبق با استاندارد های بین المللی و الزامات مرجع APQP صورت می پذیرد؛ مینی فرز، فرز، بتن کن، دریل، اینورتر جوشکاری، اتولوله و … از جمله ابزارآلاتی هستند که زیر نظر تیم مهندسی و کنترل کیفیت آروا تولید می شوند. فرآیند های کنترلی در کاخانه آروا به گونه ای است که در پروسه تولید هیچ گونه خطایی رخ نمی دهد و یک محصول با کیفیت تضمین شده به بازار عرضه می شود.

همانطور که دانستیم ابزارآلات برقی دارای تنوع بسیاری هستند و از هر کدام از آنها در مشاغل مختلف استفاده می شود. سه مدل از ابزار هایی که آروا به بازار عرضه می کند؛ بلوور، سشوار صنعتی و دستگاه پولیش است. در ادامه هر کدام از این سه ابزار پر کاربرد را معرفی و کاربرد هایی که دارند را بیان می کنیم.

بلوور آروا؛ انتخاب مطمئن برای برای پاکسازی خانه و محیط کار

بلوور یا دستگاه دمنده و مکنده یک ابزار برقی است که برای پاک کردن گرد و غبار از سطوح استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از موتوری که هوا را به حرکت می‌آورد، هوا را با فشار بالا به بیرون می‌فرستد و باعث تمیز شدن سطوح از گرد و غبار می‌شود.

بلوور آروا با استفاده از قدرت موتور، هوا را به خارج پرتاب می‌کند. می‌توانید میزان خروجی هوا را با استفاده از دیمری که بر روی دستگاه نصب شده است، کم یا زیاد کنید. این دستگاه‌ها با کیفیت بالا تولید می‌شوند که به شما اجازه می‌دهند به مدت طولانی از آنها استفاده کنید. همچنین، با توجه به کیفیت بالای محصولات آروا، قیمت آنها مناسب است. بنابراین، شما می‌توانید با اطمینان خرید کرده و از آنها بهره‌برداری کنید.

سشوار صنعتی آروا؛ کیفیت و دقت کنار هم

سشوار صنعتی یک نوع ابزار برقی است که برق را به باد گرم تبدیل می‌کند. این سشوارها شبیه به سشوارهای خانگی به نظر می‌آیند، اما با تفاوت‌هایی مانند تولید حرارت بیشتر و باد خروجی متفاوت.

انواع سشوار صنعتی دارای توانایی و قدرت بالایی هستند و دماهای بسیار بالا (تا ۷۰۰ درجه سانتیگراد) را تولید می‌کنند. با توجه به نوع کاربری و مواد مورد استفاده، می‌توان درجه حرارت مختلفی را تنظیم کرد.

سشوارهای صنعتی در صنایع مختلف کاربرد دارند و برخی از موارد جذابی دارند. آروا با بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای سشوارهای صنعتی به شما کمک می‌کند تا خرید بهتر و با کیفیت‌تری داشته باشید.

پولیش آروا؛ راهی به سمت جلادهی و براقی

پولیش یا پولیشر یک ابزار برقی است که برای جلا دادن و براق کردن سطوح استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده صفحه های مخصوص پولیش کاری جلادهی سطح مورد نظر روی سطوح را انجام می‌دهد. اما باید بدانید که دستگاه پولیش نه برای همه جاها و سطوح مناسب است و ممکن است برای برخی مکان‌ها مناسب نباشد.

پولیش با کیفیت آروا، یک وسیله با کارایی عالی است که به شما کمک می‌کند سطوح را به طرز براق و درخشانی تمیز کنید. این ابزار با دقت و با بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن تولید می‌شود تا به شما نتایج بی‌نظیری ارائه دهد. پلویشر آروا ابزاری مطمئن است و می توان در کارهای مختلفی از آن استفاده کرد.

تولید ملی در بزرگترین کارخانه ساخت اینورتر های جوشکاری و لوازم برقی

کیفت و دقت در کارها زمانی اتفاق می افتد که از ابزارهای استاندارد و با کیفیتی استفاده کنیم. آروا به راعایت الزامات بین المللی در ساخت و تولید ابزار آلات توانسته است با کیفیت ترین ابزارآلات صنعتی و خانگی را تولید و نیاز مشتریان را بر طرف کند. این اتفاق مهم سبب شده است تا با بومی سازی سطح وسیعی از کارآفرینی و اشتغالزایی که در کشور به وجود آید.

آروا به واسطه تولید ملی در بزرگترین کارخانه ساخت اینورتر های جوشکاری و لوازم برقی سهم بزرگی در رشد و توسعه کشور برداشته است. ابزارآلاتی که در بالا معرفی کردیم توانسته اند با کیفیت بالایی که دراند در مشاغل مختلف کمک اهل فن واقع شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های آنلاین می توانید با تیم متخصص و مجرب آروا در تماس باشید. در صورت مشاهده اخبار و دستاوردها و آشنایی با کارخانه می توانید وارد سایت آروا شوید و یا در شبکه های اجتماعی صفحه آروا را دنبال کنید.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=382615

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر