2

عباسی:امیدوارم امروز با همتی که حمید سوریان دارد بتواند دل ملت ایران را شاد کند

  • کد خبر : 38410
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶

حقیقتا همه بچه‌های ما همت و اقتداری مثال‌زدنی داشتند و در همین فاصله کوتاهی که در رقابتها بودند، کوشش بسیار جدی به نمایش گذاشتند

افق نیوز:(ofoghnews.ir) وزیر ورزش و جوانان ایران پس از راهیابی حمید سوریان به فینال رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک لندن از همت و اقتداری که جوانان ایرانی در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک به نمایش گذاشتند تقدیر کرد.

محمد عباسی که در حاشیه رقابت حمید سوریان به سوالهای اختصاصی خبرنگار اعزامی ایسنا پاسخ می‌گفت، اظهار کرد: حقیقتا همه بچه‌های ما همت و اقتداری مثال‌زدنی داشتند و در همین فاصله کوتاهی که در رقابتها بودند، کوشش بسیار جدی به نمایش گذاشتند.ورزشکاران ما حتی در رشته‌هایی که مدال هم نگرفتیم تلاش خودشان را با جدیت انجام دادند و این نشان از عمق استحکام اعتقاد آنها دارد.

وی ادامه داد: من امیدوارم امروز با همتی که حمید سوریان دارد بتواند دل ملت ایران را شاد کند. من وقتی در تهران بودم از بخشهای مختلف با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که در خانه‌های ما صدای یا الله و یا زهرا و یا علی وقتی که ورزشکاران ما مسابقه دارند بلند می‌شود. امیدوارم که این روند همچنان در ایران ادامه پیدا کند و با دعای خیر مردم بتوانیم بیشتر آنها را خوشحال کنیم. این مسابقه‌های ارزشمند تاثیر زیادی در شرایط روحی و روانی مردم ایران دارد و همین دعای خیر آنها است که پشتوانه محکمی برای قهرمانان ما محسوب می‌شود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که گویا جوایز قهرمانان المپیک و مدال‌آوران تغییر کرده است، اظهار کرد: نه چنین چیزی نیست ما برای طلا ۲۰۰ سکه، برای نقره ۱۵۰ سکه و برای برنز ۱۰۰ سکه گذاشته‌ایم که اینها را تغییر ندادیم. البته باید بگویم که جوانان ما لایق بیشتر از این‌ها هستند و زحمت و تلاشی که آنها می‌کشند با مسایل مادی جبران نمی‌شود اما این پول‌ها یک بهانه‌ای است تا بتوانیم از آنها تجلیل کنیم.

محمد عباسی در پایان خاطرنشان کرد: من امیدوارم که روند کاروان ایران همین‌طور پیش رود و از نتایجی که کسب شده بسیار راضی هستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]