2

آروبا شهر فلامینگو + تصاویر

  • کد خبر : 385081
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

این جزیره کارائیبی که فقط در ۱۵ مایلی شمال ساحل  ونزوئلا قرار دارد به خاطر سواحل شنی سفید و آب و هوای گرمسیری که با وزش بادهای تجاری مداوم از سمت اقیانوس اطلس کنترل می شوند، مشهور است. حیات وحش شگفت انگیز، خرابه های تاریخی و حتی غارهای زیرزمینی آنجا نیز برای سیاحت در زمان خوشگذرانی در آروبا پیشنهاد می شوند. اگر دیدنی های آروبا در فهرست برنامه سفرتان قرار دارد، ممکن است در تنظیم زمان برای انجام کارها دچار مشکل شوید اما این ایده ها مطمئناً کار شما را در زمان تفریح در آروبا آسان تر می کند.فلامینگوهای آروبا به لطف دیده شدن در اینستاگرام هنگامی که بسیاری از بازدیدکنندگان در حال غذا دادن به آن ها سلفی گرفته و از تماشای نزدیک با پرندگان صورتی لذت می برند، مشهور شده اند. درحالی که می توانید آن ها را در سراسر جزیره ببینید، بهترین نقطه جزیره رنسانس، جزیره خصوصی در اورنجستاد متعلق به ریسورت آروبا رنسانس است.

اگر در تفریگاه اقامت کنید اجازه ورود آزاد است اما می توانید یک روز را در خرید گذرانده و به عنوان غیرمهمان نیز آن ها را ببنید. از آنجایی که که بلیط ها محدود هستند و نمی توان آن ها را از قبل رزرو کرد برای اطمینان از اینکه نا امید نشوید باید صبح زود به آنجا برای خوشگذرانی در آروبا برسید.سواحل آروبا از زیباترین، تمیزترین و وسیع‌ترین سواحل کارائیب به شمار می‌آیند. تمامی کناره‌ه‍ای بادگیر جزیره (جنوب و شرق) و دریاکنار طلایی جزیره (شمال و غرب)، سواحل بسیار داشته که همه عمومی هستند و  امکانات عالی بسیاری مانند اقامتگاه‌های تفریحی آرام، حمام آفتاب و ورزش‌های آبی متنوع نظیر شنا، غواصی سطحی (اسنورکلینگ)، اسکی روی آب، موج سواری با کایت، سواری با قایق‌های موزی، آب چتر سواری (پاراسیلینگ ) و انواع بسیار دیگری از هیجان‌های آبی در این جزیره  دارند. در آروبا به دلیل وجود پارکینگ‌ها و مراکز تفریحی مناسب دسترسی به سواحل پرطرفداری مانند ساحل آراشی (در ژاپنی به معنای طوفان، Arashi Beach) در شمال غرب جزیره و ساحل بیبی (Baby Beach) در جنوب شرق، آسان است

ساحل نخل با شهرت جهانی، نوار کناره ساحلی با شکوه با طول ۲ مایل است که حاوی بارها و کافه های مدرن ساحلی، هتل های عیانی و غذاخوری های مطابق مد روز، تعداد زیادی از بوتیک های آخرین مد و مغازه های دیگر موجود در آن است. کناره آن، پناهگاه ویژه ای برای شناگرها و ورزش های زیرآبی است و اگر شما به وسایل برای ورزش های آبی نیاز داشتید با اجاره کردن آن ها امتیازاتی را خواهید یافت. اینجا یک مکان رویایی برای تماشای غروب رنگارنگ نارنجی شگفت انگیز و تاریکی پس از آن است. یک مهمانی ساحلی در کافه ها تا نزدیک به صبح در بین دیدنی های آروبا وجود دارد.

عکاس : مهسا سربازی

خبرنگار: حسین نعمتی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=385081

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر