4

طراحی آیین نامه نظام آموزشی دوره های دکتری دانشگاه جامع

  • کد خبر : 38525
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از هفته آینده طراحی آیین نامه نظام آموزشی دوره های دکتری این دانشگاه را آغاز خواهیم کرد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از حذف آزمون جامع دانش آموختگان دوره های کاردانی پودمانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، برزویی افزود: دوره های کارشناسی ارشد مهندسی فناوری پهبادها نیز با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و پژوهشکده توسعه تکنولوژی جهاد دانشگاهی از بهمن۱۳۹۱یا مهر۱۳۹۲در این دانشگاه اجرایی می شود.
وی با بیان این که هدف این دانشگاه آموزش مهارت ها برای اشتغال و کارآفرینی در کشور است گفت: از هفته آینده طراحی آیین نامه نظام آموزشی دوره های دکتری این دانشگاه را آغاز خواهیم کرد.
برزویی با اشاره به تشکیل کمیته آموزش مهارتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تصویب قوانین مورد نیاز برای قرار گرفتن آموزش های مهارتی برای ارتقای شغلی در مشاغل تخصصی و همچنین تصویب قوانین حمایتی از بنگاه های اقتصادی برای استقرار نظام آموزشی علمی کابردی را در این کـمیته پی گیری می کنیم.
وی با بیان این که شمار مؤسسات علمی و کاربردی در دستگاه های اجرایی کشور به۱۰ مؤسسه افزایش یافته است افزود: مؤسسات علمی و کاربردی قوه قضاییه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌جهاد دانشگاهی، بهزیستی و تعاون برای نخستین بار شکل گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38525

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]