2

برگزاری نمایشگاه تجلی ارزش ها در بستر مطبوعات و خبرگزاری های شرق کشور در مشهد

  • کد خبر : 38779
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه تجلی ارزش ها در بستر مطبوعات و خبرگزاری های شرق کشور در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار افق در خراسان رضوی ( مشهد مقدس ) ؛ – جلسه ستاد اجرایی نمایشگاه تجلی ارزشها در بستر مطبوعات و خبرگزاری های شرق کشور با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیرمسئولان اصحاب رسانه در مشهد برگزار شد.

سیدجواد جعفری در این جلسه گفت: این نمایشگاه همزمان با ماه مبارک رمضان در روزهای ۲۱ تا ۲۷ مرداد سال جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال زمینه های لازم برای برگزاری این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد مقدس فراهم شده و فرصت مناسبی است که رسانه های شرق کشور فعالیت های خود را در عرصه های قرآنی به نمایش بگذارند.

جعفری برگزاری اینگونه نمایشگاه ها در ماه مبارک رمضان را موجب تجلی ارزش های دین اسلام همچون سیرت رضوی و قرآن و عترت در زندگی مسلمانان دانست.

وی همچنین به اهمیت و نقش رسانه ها و مطبوعات در ارتقای افکار عمومی اشاره کرد و افزود: با برگزاری این نمایشگاه، حضور رسانه ها و مطبوعات در این عرصه پررنگ تر و راهبردهای اجرایی رسانه ها در عرصه های قرآنی مشخص خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: باتوجه به اینکه برگزاری این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد مقدس می باشد، موضوعات آن نیز برگرفته از ارزش های قرآنی می باشد که می توان به موضوعات قرآن و عترت، حجاب و عفاف، بیداری اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد.

جعفری سیرت رضوی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تخلفات اینترنتی را از دیگر موضوعات این نمایشگاه بیان و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این گونه نمایشگاه ها در مشهد بتوانیم راهبردهای فرهنگی در این عرصه ها را با کمک رسانه و مطبوعات ایجاد کرده و برای دیگر استان ها الگو و نمونه ای شاخص باشیم.

وی اذعان داشت: مطبوعات و رسانه های استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان و سمنان در شرق کشور که در عرصه های بیان شده فعالیت کرده اند، می توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار، گفت: برای بزرگداشت این روز، در نمایشگاه مطبوعات از تلاشگران برتر این عرصه در طول یکسال گذشته،  تجلیل می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از سالها تلاش سیدجلال فیاضی مدیرمسئول سابق روزنامه های قدس و شهرآرا به عنوان یکی از پیشکسوتان حوزه خبر و اطلاع رسانی در مشهد خبر داد.

جعفری بر همکاری رسانه ها و مطبوعات در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه تاکید کرد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38779

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر