1

شرکت در راهپیمایی روز قدس یک اقدام خداپستانه است

  • کد خبر : 38873
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۷

دشمنان تلاش دارند که ملت ایران را از آرمان‌های ارزشمند خود خسته کنند و انشالله این حضور خنثی‌کننده این رفتار نادرست رسانه‌ای خواهد بود

افق نیوز:(ofoghnews.ir) خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس دست ردی به توطئه‌های دشمنان است که خیال می‌کنند با فشار اقتصادی می‌توانند روی مردم ایران تاثیر بگذارند و آنها را از آرمان‌های انقلاب دور کنند.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس،‌ و با تاکید بر این‌که امروز روز قدس از شعائر انقلاب اسلامی است افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک اقدام خداپستانه در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است .

وی با اشاره به بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه و با بیان این‌که با این تحولات لرزه بر پیکر رو به مرگ رژیم صهیونیستی افتاده است، افرود : این راهپیمای دارای پیام‌های بسیار زیادی است، از جمله این‌که انقلاب و جمهوری اسلامی همچنان بر آرمان‌های خود ایستاده و ان‌شالله حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی این واقیعت را برای چندین بار به دنیا نشان خواهد داد.

این عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید به این‌که مردم با حضور با شکوه خود در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند، اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند که ملت ایران را از آرمان‌های ارزشمند خود خسته کنند و انشالله این حضور خنثی‌کننده این رفتار نادرست رسانه‌ای خواهد بود.

این عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس این پیام رابه همراه خود دارد که دنیای استکبار نتوانسته علی‌رغم فشارهای اقتصادی که به مردم ایران وارد می‌کند تا مردم از انقلاب و نظام اسلامی کناره‌گیری کنند، در این امر موفق شود.

خاتمی حضور در راهپیمایی روز قدس را یک عبادت سیاسی بزرگ دانست و گفت: حمایت از مظلومان سفارش حضرت‌علی‌(ع) است و این راهپیمایی در واقع تعظیم شعائر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم با حضور باشکوه خود در این راهپیمایی دست ردی بر توطئه‌های دشمنان خواهند زند و با فریادها رسای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» خواهند گفت که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر