0

ستاد مردمی قالیباف در کرمان آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 389631
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۳

به گزارش ایرنا، رییس ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در کرمان با حضور جمعی از مردم و ایثارگران در آیین آغاز به کار این ستاد هدف نهایی ستاد را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد.ابراهیم شهریاری گفت: اگر اقتدار مملکت را بخواهیم باید با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنیم.وی با بیان چرایی انتخاب […]

به گزارش ایرنا، رییس ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در کرمان با حضور جمعی از مردم و ایثارگران در آیین آغاز به کار این ستاد هدف نهایی ستاد را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد.
ابراهیم شهریاری گفت: اگر اقتدار مملکت را بخواهیم باید با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنیم.
وی با بیان چرایی انتخاب قالیباف اظهارکرد: وی کارهای جهادی و انقلابی انجام داده و در بخش امنیت کشور نیز شرایط خوبی ایجاد کرده است.
رییس ستاد مردمی قالیباف ادامه داد: قالیباف کارهای جهادی و میدانی انجام داده و خدمت به مردم اولویت او بوده است چنانچه در قرارگاه سازندگی سپاه نیز خدمات زیادی به مردم ارائه داد.

وی به وضعیت نیروی انتظامی قبل و بعد حضور قالیباف و تحول ایجاد شده اشاره کرد و افزود: قالیباف در خدمت رسانی به مردم پیش قدم بوده است.
شهریاری همچنین از پورابراهیمی نماینده سابق مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به دلیل‌ حمایت از ستاد مردمی قالیباف قدردانی کرد.
وی تاکید کرد: آن چیزی که ما را به اقتدار می‌رساند، پشتیبانی مردم است از این رو حضور انقلابی افراد موجب دلگرمی مردم می‌شود.
رییس ستاد مردمی قالیباف در کرمان گفت: از آنجا که دشمن با همه توان به میدان آمده ما نیز به تبعیت از فرمانده احساس تکلیف کرده و به میدان آمده ایم.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران هشتم تیرماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389631

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]