2

رونمایی از جانشین علیرضا بیرانوند؛ دومین ازبک در یک‌قدمی پرسپولیس

  • کد خبر : 389919
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶

به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس در روزهای پایانی خرداد به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکند، وی می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند اقدام به فسخ یک طرفه با […]

به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس در روزهای پایانی خرداد به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکند، وی می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند اقدام به فسخ یک طرفه با سرخ‌پوشان کرد.

بعد از فسخ قرارداد یک طرفه بیرانوند با سرخ‌پوشان با توجه به اینکه این دروازه‌بان فصل گذشته نیز در اقدامی مشابه قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده بود، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به رضا درویش مدیرعامل این تیم دستور داد تا مذاکرات خود را برای جانشین بیرانوند آغاز کند.

پیام نیازمند سنگربان سپاهان در همان ساعات اولیه گزینه‌ای بود که باشگاه به صورت مخفیانه مذاکرات خود را با او آغاز کرد. از طرفی نیز شنیده می‌شود رشید مظاهری و امیر عابدزاده دیگر گزینه‌های باشگاه برای جانشینی بیرانوند هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ایرنا حکایت از این دارد که باشگاه پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند به سراغ گزینه دیگری نیز رفته که حضور او در جمع سرخ‌پوشان بیش از هر گزینه دیگری محتمل‌تر است. عبدالوحید نعمت‌وف دروازبان دوم تیم ملی ازبکستان و باشگاه نسف‌قرشی ازبکستان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و این باشگاه مذاکرات خوب و مثبتی را با وی داشته است و شاید این دروازه‌بان جانشین بیرانوند در پرسپولیس باشد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=389919

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]