2

امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰ نفر متاثر از سیل در کلات

  • کد خبر : 390227
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی منیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از لحظه وقوع سیل در کلات و مسدود شدن برخی از مسیرها در این شهرستان نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر کلات برای دستیابی به موقعیت این افراد در تلاش هستند. وی افزود: نیروهای هلال احمر کلات به همراه دیگر دستگاه‌های خدمت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی منیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از لحظه وقوع سیل در کلات و مسدود شدن برخی از مسیرها در این شهرستان نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر کلات برای دستیابی به موقعیت این افراد در تلاش هستند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر کلات به همراه دیگر دستگاه‌های خدمت رسان در تلاش برای رسیدن به موقعیت منطقه آبشار ارتوکند است.

منیری ادامه داد: ناوگان لجستیکی و نیروهای عملیاتی شهرستان کلات در این عملیات به کار گرفته شده است و در صورت اعلام نیاز از شهرستان‌های همجوار آمادگی اعزام نیرو به منطقه را داریم.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: از همه شهروندان و هم استانی‌های عزیز خواهشمند است به هشدارهای صادر شده از سوی اداره کل هواشناسی استان توجه فرمایند و اخبار مهم را از رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دنبال نمایند.

شایان ذکر است این عملیات همچنان ادامه دارد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390227

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]