0

نیکزاد: باید به دنبال کسی باشیم که امتحانش را پس داده است+ فیلم

  • کد خبر : 390391
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد روز دوشنبه در جمع شماری از مردم زنجان در مسجد جامع این شهر با تاکید بر اجماع نیروهای جبهه انقلاب بر یک نامزد واحد، افزود: در این شرایط باید به یک نفر برسیم که بتواند حکمرانی اسلامی را محقق کند و برای حوزه های مختلف کشور برنامه مدون و […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد روز دوشنبه در جمع شماری از مردم زنجان در مسجد جامع این شهر با تاکید بر اجماع نیروهای جبهه انقلاب بر یک نامزد واحد، افزود: در این شرایط باید به یک نفر برسیم که بتواند حکمرانی اسلامی را محقق کند و برای حوزه های مختلف کشور برنامه مدون و جامعی داشته باشد.
وی با بیان اینکه باید کار را با اجماع روی نامزد اصلح در همان دور اول تمام کنیم، اظهار داشت: این عیب برای جبهه انقلاب است که انتخابات ما به دور دوم برود.
نیکزاد گفت: ما معتقدیم قالیباف، کسی است که می تواند راه شهید آیت الله رییسی را ادامه دهد چون هم سیاست داخلی و خارجی را می شناسد و هم برای کاهش تورم، رونق صنعت، کشاورزی و عمران شهری و روستایی برنامه دارد و مسلط بر قانون بودجه است.
وی با بیان آنکه حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران حکمرانی مبرهن، عزتمند و بر مبنای اخلاق اسلامی است، گفت: اگر کسی بگوید که جمهوری اسلامی دستاوردی نداشته، به شهیدان ظلم کرده است.
نیکزاد با بیان اینکه اکنون معادلات منطقه و دنیا بدون در نظر گرفتن ایران امکان ندارد، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار و حریت به سمت قله ها حرکت می کند ولی مشکلاتی هم هست که عمده آنها معیشتی و اقتصادی است و باید برای حل آنها تلاش کنیم.

نیکزاد با بیان اینکه حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی و حل مشکلات در حوزه های مختلف ۲ ویژگی حکمرانی شهید رییسی بود، گفت: امروز باید کسی در مصدر امور اجرایی باشد که بتواند در جهت خلق ثروت و رونق تولید، افزایش سرانه درآمد استان ها، افزایش ارزش پول ملی، کاهش تورم، اصلاح نظام بانکی و رفع ناترازی بانک ها کار کند.
وی به اتلاف انرژی در کشور اشاره کرد و افزود: ۸۰ درصد مردم الگوی مصرف را رعایت می کنند که مصرف آنها باید رایگان باشد و مابقی مردم نیز به میزان مصرفشان باید هزینه انرژی را پرداخت کنند.
نیکزاد بر ضرورت عمل به وعده ها تاکید کرد و گفت: شهید رییسی به سفرهای استانی، عمل به وعده ها و مصوبات این سفرها وفادار بود و نباید باور مردم نسبت به این دولت و شهید بزرگوار از بین برود، از این رو بنای دولت خدمت و پیشرفت، حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی خواهد بود.
وی با بیان اینکه رییس جمهور باید سلامت فکری و اخلاقی داشته باشد، گفت: ما دنبال پاکی، درستی و راستی هستیم و باید کسی را انتخاب کنیم که مصداق این ویژگی ها باشد.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.
مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390391

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]