3

علیرضا شفیعی مشاور تحصیلی

  • کد خبر : 380284
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

یکی از دغدغه‌های اساسی خانواده‌ها و نوجوانان در دوران دبیرستان و کنکور، آشنایی با مرکز یا شخصی معتبر در حوزه‌ی آموزش و مشاوره‌ی تحصیلی است که از وی راهنمایی و کمک بگیرند.

از طرفی این روزها  فضای مجازی مملو است از مشاوران کم‌تجربه‌ی جوانی که در حوزه‌ی مشاوره‌ی تحصیلی، انتخاب رشته و… فعال هستند و عموما با شعارهای رنگارنگ و بعضا تبلیغات نامتعارف ولی جذاب، مدعی تخصص در امر مشاوره‌ی تحصیلی هستند و معتقدند که می توانند برای دانش آموزان جادو کنند! اما متاسفانه با تحقیق متوجه می شویم که اکثرشان کلاهبردار هستند زیرا مدرک تحصیلی مرتبط و مجوزهای لازم برای فعالیت و حتی دفتر رسمی و مکان مشخصی را نیز ندارند ، و صرفا با تبلیغات زرد اقدام به جذب دانش آموز می نمایند. پس تصمیم گرفتیم جهت کمک به شما عزیزان با تحقیق بیشتر، یکی از معتبرترین افراد و مراکز را در حوزه‌ی مشاوره‌ی تحصیلی و آموزش به شما معرفی کنیم.

علیرضا شفیعی

 مشاورتحصیلی، متخصص انتخاب رشته و عضو سازمان نظام روان شناسی و مدیرعامل مجموعه‌های بنیاد علمی و آموزشی شفیعی، نشر ورسانه بین‌المللی شفیعی و انتشارات علمی و آموزشی شفیعی است.

 به جرات می‌توان گفت که ایشان جز اندک مشاوران تحصیلی هستند که دارای صلاحیت و مجوز رسمی از تمام ارگان های ذی ربط می باشند و رزومه درخشانی در این امر مهم را دارا هستند.

وی دارای پروانه اشتغال مشاوره و روان شناسی از سازمان نظام روان شناسی می باشد که به دلیل حساسیت شخصی و وجدانی خود، تمام مراحل لازم جهت دریافت صلاحیت‌ها و اعتبارات علمی و تجربی لازم را برای این شغل دریافت نموده است. ایشان بیش از بیست عنوان کتاب در حوزه‌ی روان شناسی، مشاوره تحصیلی، انتخاب رشته، اختلالات یادگیری و… تالیف کرده است.

بیش از هرچیزی انتخاب رشته و مشاوره‌های تحصیلی و انگیزشی علیرضا شفیعی زبان زد همگان است و با تمام مشاوران کشور متفاوت می باشد چراکه مجموعه‌ی ایشان بالاترین رزومه‌ی قبولی در سال‌های گذشته را دارا می باشد. (می توانید به سایت ایشان www.konkor.tv مراجعه کرده و کارنامه‌های قبولی داوطلبان سال‌های گذشته را مشاهده فرمایید؛ لازم به ذکر است که تمامی کارنامه‌ها قابلیت استعلام از سایت سازمان سنجش را دارند و ما با بررسی دقیق، اصالت و صحت آن‌ها را تایید می‌کنیم.)نتایج داوطلبان آنقدر درخشان و جذاب است که برای هیچ کس باور کردنی نیست. به ویژه مدعیان متخصص در امر انتخاب رشته که پیش‌تر به توصیف‌ آن‌ها پرداختیم. با بررسی کارنامه‌های انتخاب رشته‌های سال‌های گذشته حیرت زده شدیم چرا که کارنامه‌هایی با رتبه‌های نامناسب در بهترین رشته‌ها و دانشگاه‌ها پذیرفته شده بودند. اما شخص علیرضا شفیعی درباره‌ی دلیل موفقیت این دانش‌آموزان نکات بسیار عمیق و ظرافت‌هایی را در امر انتخاب رشته و چیدمان حرفه‌ای برای ما بازگو کرد که متوجه شدیم حداقل پانزده سال فعالیت مشاوره‌ی تحصیلی لازم است تا فردی به چنین تجربیات مهمی دست یابد.

رمز انتخاب رشته اصولی و معجزه آسای علیرضا شفیعی را هیچ کس نمی داند و تمام مشاورین کشور از آن متحیرهستند. هیچ مشاوری در ایران به اندازه‌ی علیرضا شفیعی رزومه‌ای قوی ندارد؛ این را بدون هیچ حب و بغضی می‌گوییم این چیزیست که رزومه‌ی دارای اعتبار وی به ما ثابت می‌کند.

مجموعه علیرضاشفیعی محدود به مشاوره و انتخاب رشته نیست چراکه بنیاد علمی و آموزشی شفیعی دارای مجموعه مدارس غیرانتفاعی، آموزشگاه‌های تقویتی پیش از کنکور، کلاس‌های آنلاین و مرکز مشاوره و روان شناسی نیز می باشد.

هر ساله در تمام موسسات و خدمات آموزشی که نام‌برده شد به دلیل رضایت و کیفیت بالایی که دارند جمعیت زیادی از دانش آموزان به آن‌ها مراجعه می کنند.

اما مدارس تحت پوشش بنیاد علمی و آموزشی شفیعی فضایی متفاوت با دیگر مدارس کشور دارند. (مدارس نشانه رستا) که در این مدارس جدای از خدمات آموزشی از جمله دبیران و اساتید مجرب، مشاوره تحصیلی، کلاس‌های تست و…خدمات تربیتی و مهارتی نیز به دانش آموزان ارائه می شود. دانش آموزان مدارس نشانه رستا در کنار فعالیت‌های درسی و آموزشی موارد مهارتی و فنون خطابه را از جمله فن بیان، هنر و موسیقی، ورزش و مدیریت خانواده نیز آموزش می‌بینند. شعار مدارس نشانه رستا (دانش آموز شاد و موثر و موفق) است.

 مدارس این مجموعه که هرساله بدون هیچ تبلیغی و صرفا به دلیل خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دهد با استقبال زیاد دانش آموزان مواجه می شود و تعداد زیادی از دانش آموزان به دلیل اتمام ظرفیت، ناکام از ثبت نام در این مدارس می شوند. علیرضا شفیعی می‌گوید که به جای توسعه مدارسش و ایجاد شعب جدید صرفا قصد دارد کیفیت مدارسش را حفظ و حتی بیشتر کند و البته در کنار مدارس، آموزشگاه‌های علمی آزاد، برای دانش آموزان دختر و پسر خدماتی مثل کلاس های کنکور، تقویتی، جمع بندی، اردوهای مطالعاتی و انتخاب رشته را ارائه می دهند که به دلیل کیفیت بالا و هم زمان آنلاین برگزار شدن آن‌ها، از تمام نقاط کشور دانش آموز می‌پذیرد.

لازم به ذکر است که انتشارات علمی و آموزشی شفیعی و نشر و رسانه بین المللی شفیعی نیز با تولید کتاب، نرم افزار و محصولات آموزشی دانش آموزان را یاری می کند و مکمل خدمات کیفی بنیاد است.

اما پشت صحنه‌ای منور به نور خیر و محبت در بنیاد علمی آموزشی شفیعی نشان از چه چیزی دارد؟

علیرضا شفیعی عضو مجمع خیرین مدرسه ساز است. وی هرساله بخش زیادی از درآمدش را صرف امورخیریه، ساخت مدرسه، بازسازی مدارس مناطق محروم می کند و در بازه‌های نزدیک به امتحانات‌نهایی و کنکور در سایت‌ها و فضاهای مجازی در حال ارائه خدمات رایگان به دانش آموزان کشور است.

ما به دلیل حساسیت زیادی که موضوع مشاوره تحصیلی دارد شروع به تحقیق کردیم و اطلاعات فوق را کسب نمودیم و دریافتیم که (بنیاد علمی و آموزشی شفیعی) با اسم و رسم درخشان و پویایش جای تقدیر و حمایت دارد. پس تصمیم گرفتیم شمارا با این مجموعه آشنا کنیم. حال اگر تصمیم دارید از فرد و تیمی معتبر و مجرب در حوزه مشاوره تحصیلی و آموزش راهنمایی بگیرید. بنیاد شفیعی جز بهترین‌ها هستند.

همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه از خدمات رایگان آن استفاده کنید.

آدرس سایت علیرضا شفیعی (بنیاد علمی و آموزشی شفیعی)www.konkor.tv

شماره تماس: ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۰۶

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380284

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر