3

نیکزاد: اقدام‌های ماندگار قالیباف در شهرداری نماد اصلح بودن اوست + فیلم

  • کد خبر : 390715
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۵

به گزارش ایرنا، اکبر نیکزاد چهارشنبه شب در جمع هواداران محمد باقر قالیباف در یاسوج اظهار کرد: سوابق و برنامه‌های قالیباف سرتر از دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است و او کسی است که با برنامه پیش می‌رود. نیکزاد گفت: همه دلسوزان نظام بدنبال این هستند که این عَلَم که بر دوش رئیس‌جمهور شهید بود، […]

به گزارش ایرنا، اکبر نیکزاد چهارشنبه شب در جمع هواداران محمد باقر قالیباف در یاسوج اظهار کرد: سوابق و برنامه‌های قالیباف سرتر از دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است و او کسی است که با برنامه پیش می‌رود.

نیکزاد گفت: همه دلسوزان نظام بدنبال این هستند که این عَلَم که بر دوش رئیس‌جمهور شهید بود، اینک در دوره ریاست جمهوری دولت چهاردهم بر روی دوش قالیباف قرار گیرد تا باقوت و قدرت امور کشور را پیش ببرد.

وی یادآور شد: مردم این استان با احساس مسوولیت در این مکان مقدس جمع شده‌اند، اینجا استان ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: بنده ۳۰ سال در مسوئولیت‌های مختلف انجام‌ وظیفه کرده‌ام اما همواره شاخص‌ترین مسوولیت خودم را دوران خدمتگزاری به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دانسته‌ام، چون مردم انقلابی این استان همواره ولایت‌مدار و پیشرو و جزو نخستین‌ها در لبیک گفتن به مقام معظم رهبری بوده‌اند.

عضو ستاد مرکزی قالیباف ادامه داد: اقدامات این نامزد ریاست جمهوری جلوی دیدگان مردم است، منابع و مصارف کشور مشخص است اما آن چیزی که می‌تواند کشور را پیش ببرد انجام کارهای بزرگ و ابتکاری است.

وی یادآور شد: همان کارهایی که در شهرداری تهران انجام گرفت می‌تواند بهترین مصداق برای نشان دادن کارآمدی و اصلح بودن قالیباف در این شرایط باشد.

وی تاکید کرد: منابع مشخص بود اما وی با همان منابع محدود و با اقدامات ابتکاری خود، کارهای آنچنانی انجام داد.

نیکزاد بیان کرد: در فصل بارندگی با سیل مواجهیم، در فصل گرما با بی‌آبی مواجهیم، مدیر توانمندی مثل آقای قالیباف، اقدامات چشمگیری را در شهرداری تهران انجام داد و عرصه را برای سرمایه‌گذاران گشود تا سرانجام بحث مترو، زیرگذر، روگذر، فضای سبز و امکانات ویژه‌ در تهران حاصل شد.

به گزارش ایرنا، همایش انتخاباتی حامیان محمدباقر قالیباف امشب با حضور اکبر نیکزاد استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان ادوار گذشته و چهره‌های سیاسی کشوری و استانی برگزار شد.

حبیب‌الله پیشوا رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش از اکبر نیکزاد عضو ستاد مرکزی و استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد که دعوت ستاد مرکزی را برای حضور در این همایش پذیرفت و همچنین دیگر نمایندگان ادوار مجلس، چهره‌های شاخص سیاسی و اجتماعی در سطح استان قدردانی کرد.

پیشوا اظهار کرد: ستاد مرکزی در چند روز گذشته در ۱۷ نقطه استان برای محمدباقر قالیباف ستاد انتخاباتی راه‌اندازی کرده است.

وی بیان کرد: در این مدت ده‌ها گردهمایی انتخاباتی برگزار و از چندین نفر در داخل و خارج از استان برای سخنرانی در جمع‌های مختلف دعوت شده است.

پیشوا با بیان اینکه نیروهای جبهه انقلاب در این مدت با وحدت و همدلی برای پیروزی آقای قالیباف همکاری کردند، افزود: از همه مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهم که روز جمعه با حضور گسترده خود ضمن مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، به آقای قالیباف رأی بدهند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390715

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]