1

توضیحات مرتضوی درباره واریزی به حساب بازنشستگان

  • کد خبر : 390727
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

افق نیوز؛ به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمه خبرنگاران گفت:  قانون برنامه هفتم توسعه ابلاغ شد و طبق آن، احکام بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی کشوری، فولاد و تأمین اجتماعی را صادر خواهیم کرد. وی افزود: دولت منابع […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمه خبرنگاران گفت:  قانون برنامه هفتم توسعه ابلاغ شد و طبق آن، احکام بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی کشوری، فولاد و تأمین اجتماعی را صادر خواهیم کرد.

وی افزود: دولت منابع پرداخت علی‌الحساب را برای بخشی از صندوق‌ها تامین کرده است و برای صندوق تأمین‌اجتماعی هم بحث شد به محض اینکه منابع آن تامین شود، پرداخت انجام می‌شود.

متضوی ادامه داد: دستور آقای مخبر این بود تأمین منابع با قید فوریت صورت بگیرد؛ امیدواریم شرمنده بازنشستگان نشویم، قانون و مصوبه دولت  علی‌الحساب تامین و پرداخت می‌شود و احکام را صادر می‌کنیم و معادل احکام، پرداخت‌ها انجام خواهد گرفت. پرداختی آنها که کمتر گرفته‌اند اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/

source
تمام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390727

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]