2

برنامه های «مصطفی پورمحمدی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

  • کد خبر : 390765
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ۱۷ روز تبلیغات تعیین شده، به تشریح برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در «دولت قرار» پرداخت. به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، فرصت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری ۸ صبح روز پنجشنبه – ۷ تیر – پایان یافت؛ نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رقابتی ۱۷ روزه به تشریح […]

در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ۱۷ روز تبلیغات تعیین شده، به تشریح برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در «دولت قرار» پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، فرصت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری ۸ صبح روز پنجشنبه – ۷ تیر – پایان یافت؛ نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رقابتی ۱۷ روزه به تشریح برنامه‌های خود پرداختند، اولین مناظره روز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه برگزار شد و آخرین برنامه تلویزیونی هم در گفت و گوی ویژه خبری با او پایان یافت؛ مصطفی پور محمدی یکی از ۶نامزدی بود که در پنج برنامه با دیگر رقبای خود مناظره کرد.

پورمحمدی در نخستین مناظره انتخاباتی چه گفت+ فیلم

پورمحمدی در نخستین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: ما هم مشکلات اقتصادی را می دانیم، با اعداد و ارقام آشنایی داریم؛ مردم هم لمس می کنند و هر روز مشکلات اقتصادی را با گوشت و پوست خود را درک می کنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کارشناسان نسبت به وضعیت اقتصادی جامعه دغدغه دارند،اقتصاد یک مقوله پیوسته به فرهنگ به اجتماع به مقولات حقوقی و امور سیاسی در عرصه داخلی و مسایل بین‌المللی است، بدون توجه به اینها نمی توان راه‌حل اقتصادی ارائه کرد

برنامه های «مصطفی پورمحمدی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

پورمحمدی در دومین مناظره انتخاباتی چه گفت؟ +فیلم

پورمحمدی شامگاه پنجشنبه – ۳۱ خردادماه – در دومین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با موضوع «خدمت رسانی عدالت محور دولت» گفت: خدمات‌رسانی عدالت‌محور مساله اساسی برای همه دولت‌هاست در این دو دهه این مساله جدی‌تر مطرح شد که یارانه‌ها را به نحوی توزیع بکنیم که خدمات مناسب به همه طبقات برسد و عدالت هم رعایت بشود، اما نگاه می‌کنیم اقدامات موجب آسایش طبقات محروم نشده است.

پورمحمدی در سومین مناظره انتخاباتی چه گفت؟ + فیلم

پورمحمدی شامگاه جمعه – اول تیرماه – در سومین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مقابل پنج رقیب دیگر انتخاباتی خود، برنامه‌ها و دیدگاه‌های اجرایی در دولت قرار را با موضوع «فرهنگی و اجتماعی» تشریح کرد.

پورمحمدی گفت: امام خمینی (ره) صفحه جدیدی را در تاریخ ایران با حضور زنان رقم زدند و زنان را در همه عرصه‌های اجتماعی وارد کردند و انقلاب را زنان پیروز کردند.

وی افزود: سه نگاه در رابطه با زنان مطرح است، حضور ابزاری و نمایشی که با بی‌بندو باری همراه است که ملت ایران آن را نمی پسندند، دیگری حضور حداقلی، حضور به ضرورت و اضطرار که به هر امکانی زنان را از حضور اجتماعی کنار گذاشت از آن استفاده شده است، و یکی هم نگاه امام (ره) که حضور واقعی و جدی و تاثیرگذار و سبک زندگی تراز اسلام و نظام اسلامی است.

پورمحمدی در چهارمین مناظره انتخاباتی چه گفت؟ + فیلم

پورمحمدی شامگاه دوشنبه -چهارم تیرماه- در چهارمین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با موضوع سیاسی و سیاست خارجی گفت: موضوع مهم کشور امروز انتخابات است، همه باید برای افزایش مشارکت تلاش کنیم، نظرسنجی‌ها این را بیان نمی‌کند و حس و حال جدی در فضای سیاسی اجتماعی ایران نمی‌بینیم، انتخابات ناموس سیاسی کشور است.

پورمحمدی در آخرین مناظره انتخاباتی چه گفت؟ +فیلم

پورمحمدی روز سه‌شنبه -پنجم تیرماه- در پنجمین و آخرین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مقابل پنج رقیب دیگر انتخاباتی خود، برنامه‌ها و دیدگاه‌های اجرایی در دولت قرار را با موضوع کارآمدسازی دولت را تشریح کرد.

پورمحمدی گفت: نموداری از نظرخواهی مردم ارائه شد که اعلام کردند که ۷۳.۵ درصد مردم مشکلات اقتصادی دارند و این نشان از دغدغه اصلی جامعه نسبت به مسائل اقتصادی است.

وی با اشاره با اینکه در «دولت قرار» چهار اولویت برای فراهم کردن زیرساخت اقتصاد و پیشرفت تولید دارد، اعلام کرد: بازار سرمایه و بورس شاخص رشد اقتصادی و دماسنج هر اقتصاد است؛ در انتهای دولت دوازدهم بورس رشد پیدا کرد، اما متاسفانه فروریخت و افراد متضرر شدند؛ در دولت سیزدهم هم بورس کامل قفل شد.

برنامه های «مصطفی پورمحمدی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

پورمحمدی: مشکل FATF را حل می‌کنم/ وکیل مدافع دولت‌ها نیستم+ فیلم و عکس

پورمحمدی در ۵ مناظره به تشریح برنامه ها و دیدگاه‌های خود پرداخت و در دو نشست خبری هم حضور یافت.

او در نشست خبری روز یکشنبه – سوم تیر- که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد گفت: مشکل FATF را حل خواهم کرد تا مشکلات روابط مالی ما با جهان، حتی روسیه و چین حل شود.

پورمحمدی: به نفع نامزدی کنار نمی‌روم

نشست دیگر خبری «مصطفی پورمحمدی» نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، عصر چهارشنبه ۶ تیر با حضور نمایندگان رسانه های گروهی در خبرگزاری فارس برگزاری شد.

پورمحمدی در این نشست گفت: به نفع کسی کنار نمی‌روم و هیچ دلیل برای موضوع نمی‌بینم، من صاحب گفتمان ایران اسلامی بر پایه اصول اولیه آن هستم و برای من مهم است پس از ۴۵ سال از انقلاب مجدداً این گفتمان را بازنگری بازگویی و تکرار کنم؛ اصولگرا هستم اما به تعبیر امام اصول ما شکوفا و در حال شکوفایی است و بر اساس تعقل، تفکر و علم می‌باشد.

پورمحمدی: دیپلماسی خارجی برای «دولت قرار» اهمیت ویژه‌ای دارد

اولین میزگرد پور محمدی با موضوع بررسی مسائل سیاسی عصر پنجشنبه – ۲۴ خرداد – از شبکه سه سیما پخش شد . وی در این برنامه به تشریح برنامه‌های خود در حوزه سیاست داخلی و خارجی پرداخت و اظهار داشت: بحث دیپلماسی و سیاست خارجی از هر جهت برای هر جامعه ای مهم است و تبعا برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان این که موضوع سیاست خارجی در همه جوامع بحث بسیار مهم و اساسی است، بیان کرد: انسان ها نیازمند ارتباط در همه حوزه ها و حوزه های پیرامونی هستند. بخصوص امروز، زندگی بدون ارتباطات انجام نخواهد شد.

پورمحمدی تاکید کرد: بسیاری از نیازمندی ها در گرو ارتباطات است. داد و ستدها، تامین نیازها و برجستگی هایی که در طرف ما است، دیگران طالب و مشتری اش هستند

انتقاد پورمحمدی از امنیتی‌ شدن مسائل فرهنگی/ اینجا میزگرد است، نه محکمه

دومین میزگرد پور محمدی با بررسی مسائل فرهنگی عصر سه شنبه – ۲۹ خرداد- از شبکه دو رسانه ملی پخش شد. وی در این برنامه بیان داشت:نباید اجازه دهیم تفکر امنیتی بر عرصه فرهنگ و هنر سایه بیاندازد، نظامیان و امنیتی‌ها باید به بالندگی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک کنند، اما نباید در انحصار سیاسیون و امنیتی‌ها باشد.

پورمحمدی گفت: جامعه و تاریخ ایران را با فرهنگ می‌توان تعریف کرد و فرهنگ برجسته‌ترین نماد ایران است. در متن حکمرانی ایرانی فرهنگ برجسته است، دستگاه حکمرانی ایران در تاریخ به خاطر حاکمیت فرهنگ از یک نجابت، طهارت، عمق و نفوذ برخوردار است.

پورمحمدی: از کنار تحریم ساده‌انگارانه عبور نکنیم/ وفاق نباشد اقتصاد عقیم می‌ماند+ فیلم

سومین میزگرد پور محمدی با موضوع مسائل اقتصادی شامگاه چهارشنبه – ۳۰ خرداد- از شبکه یک رسانه ملی پخش شد. وی در این برنامه بیان داشت : مساله اقتصاد مساله مهم امروز کشور و دغدغه جدی مردم است، کارشناسان با اعداد و ارقام و کم و کاستی‌ها آشنا هستند، اما مردم مشکلات را با گوشت و پوست خود احساس می‌کنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در گفت‌وگو با کارشناسان همه متفق القول هستند که حل مشکلات اقتصادی صرفا اقتصادی و راهکار اقتصادی ندارد؛ اکنون خانواده‌ها آزرده خاطر هستند، در این مرحله از انتخابات باید روشن می‌کنیم روند آینده مدیریت کشور چه رویکردی دارد و چه تحولات اقتصادی را رقم خواهد زد.

وی گفت: حل مشکلات اقتصادی در گرو دو شریک روابط بین‌المللی و مسائل داخلی است، تا زمانی که مسائل بین‌المللی خوب درک نکنیم و تحلیل نکنیم موفق نمی‌شویم؛ فرمول‌های اقتصادی باید دقیق انتخاب شود، از کنار مساله تحریم با ساده‌سازی و ساده‌انگاری نمی‌توان عبور کرد.

برنامه های «مصطفی پورمحمدی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

پورمحمدی: SFO و داستان کرسنت به من ربطی ندارد/ آسایش مردم را می‌خواهم نه شهرت و مقام

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه -چهارم تیرماه- با حضور در دانشکده فنی دانشگاه تهران، با دانشجویان این دانشگاه ضمن دیدار و تشریح برنامه‌های خود، درباره دغدغه ها و انتظارهای دانشجویان با آنها به گفت وگو نشست. وی بیان داشت: داستان کرسنت خسارت‌های زیادی به کشور وارد کرد، اما در دوره‌ای که من مسئولیت داشتم اتفاق نیفتاد و افراد دیگری باید پاسخگو باشند.

پورمحمدی: نیاز امروز کشور صراحت و صداقت است/ راه شهید رئیسی نباید متوقف شود

برنامه های «مصطفی پورمحمدی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

پورمحمدی در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری عصر چهارشنبه – ۶ تیر- در گردهمایی حامیان خود در خانه والیبال ایران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به همت مردم و حضور پیوسته و جسورانه و ایستادگی و استواری و با رهبری امام (ره) و رهبر معظم انقلاب امروز به جایگاه بسیار بلندی رسیده است.

وی با بیان اینکه چه رئیس‌جمهور بشوم یا نشوم نیاز امروز کشور صراحت، جسارت و صداقت است گفت: امروز جمهوری اسلامی بسیاری کمبودهای داخل کشور را حل کرده و بسیاری عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده و بسیاری از نیازها را در داخل کشور تامین کرده است.

پورمحمدی ادامه داد: پایداری ۲۰ ساله در برابر تحریم‌های بسیار فلج کننده که دشمنان ما به دنبال فروپاشی بودند و نتوانستند، دستاورد بسیار بزرگی است؛ آنچه در تاریخ می‌ماند استقامت و پیروزی مردم است نه مشکلات؛ البته این به معنای بی‌تفاوتی در برابر مشکلات، گرانی، بیکاری، تورم، فسادها، رانت‌ها و غیره نیست.

بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری امروز به پایان می رسد و قرار است چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیرماه برگزار شود.

برنامه های «مصطفی پورمحمدی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند

پورمحمدی شامگاه پنجشنبه -۶ تیرماه- در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری گفت: اگر برای انتخابات نیاییم آیا اتفاق خوبی می‌افتد، اجازه ندهید دیگران بر احساسات، عواطف، افکار ما تسلط پیدا کنند، با حسن ظن و اعتماد با توکل بر خدا در انتخابات شرکت کنید.

این آخرین برنامه انتخاباتی پورمحمدی در کارزار انتخابات ریاسنت جمهوری بود جایی که او همه را به حضور در انتخابات روز جمعه – هشتم تیر دعوت کرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390765

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]