3

کوپا آمریکا؛ کلمبیا حریف آرژانتین در دیدار نهایی شد

  • کد خبر : 391499
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

به گزارش ایرنا، دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کوپا آمریا با برتری کلمبیا برابر اروگوئه پیگیری شد. این دیدار بامداد امروز (پنجشنبه) بین تیم‌های ملی فوتبال کلمبیا و اروگوئه برگزار شد که در نهایت شاگردان «نستور لورنزو» با یک گل از سد رقیب خود عبور کردند. تیم ملی فوتبال کلمبیا در حالی توانست از سد […]

به گزارش ایرنا، دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کوپا آمریا با برتری کلمبیا برابر اروگوئه پیگیری شد. این دیدار بامداد امروز (پنجشنبه) بین تیم‌های ملی فوتبال کلمبیا و اروگوئه برگزار شد که در نهایت شاگردان «نستور لورنزو» با یک گل از سد رقیب خود عبور کردند.

تیم ملی فوتبال کلمبیا در حالی توانست از سد تیم مقتدر اروگوئه عبور کند که به خاطر اخراج دنیل مونوز در دقیقه ۴۵ نیمه نخست، یک نیمه کامل ۱۰ نفره بازی کرد اما در نهایت توانست با گل دقیقه ۳۹ جفرسون لرما جواز حضور در دیدار نهایی کوپا امریکا را کسب کند.

تیم ملی فوتبال اروگوئه با حذف برزیل نامدار جواز حضور در جمع چهار تیم برتر را کسب کرده بود و کلمبیا نیز با حذف پاناما به این مرحله رسید. شاگردان نستور لورنزو بعد از حدود ۲۳ سال گام به دیدار نهایی مسابقات کوپا امریکا گذاشتند.

فینال کوپا آمریکا ساعت ۳:۳۰ دوشنبه ۲۵ تیر میان آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391499

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]