3

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی: مردم همچنان پایبند به ارزش‌ها انقلاب هستند

  • کد خبر : 391503
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

سید محمد مولوی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم ایران اسلامی بارها نشان دادند که هر موقع نیاز است با حضور خود دشمن را ناامید و توطعه‌های آنها را خنثی می‌کنند. وی افزود: بر اساس مشاهدات و گزارش‌های رسیده از سراسر کشور شاهد حضور بیشتر مردم در پای صندوق های […]

سید محمد مولوی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم ایران اسلامی بارها نشان دادند که هر موقع نیاز است با حضور خود دشمن را ناامید و توطعه‌های آنها را خنثی می‌کنند.

وی افزود: بر اساس مشاهدات و گزارش‌های رسیده از سراسر کشور شاهد حضور بیشتر مردم در پای صندوق های رای نسبت به مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری هستیم و این مهم بیانگر احساس وظیفه مردم برای مشارکت در سرنوشت چهار ساله دولت آینده است.

مولوی گفت: بدون شک حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، قدرت دولت برای چانه زنی سیاسی بین المللی را افزایش خواهد داد و خاری در چشم دشمنان کوردل انقلاب است.

وی بیان داشت: امروز شاهد این واقعیت هستیم که مردم به انقلاب اسلامی اعتماد و اعتقاد قلبی دارند و همواره در مسیر صحیح قرار دارند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار شد و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391503

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]