3

رونمایی از شماره امباپه در رئال/ فروش پیراهن فوق‌ستاره فرانسوی رکورد شکست

  • کد خبر : 391574
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۲۴

به گزارش ایرنا، شمارش معکوس برای برگزاری مراسم معارفه کیلیان امباپه، فوق‌ستاره فرانسوی که به رئال مادرید پیوسته، آغاز شده است. امباپه قرار است روز ۲۶ تیرماه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال معرفی شود.بلیت‌های این رویداد تاریخی از امروز به فروش می‌رسند، اما در حال حاضر بیش از صدهزار نفر در صف آنلاین […]

به گزارش ایرنا، شمارش معکوس برای برگزاری مراسم معارفه کیلیان امباپه، فوق‌ستاره فرانسوی که به رئال مادرید پیوسته، آغاز شده است.

امباپه قرار است روز ۲۶ تیرماه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال معرفی شود.بلیت‌های این رویداد تاریخی از امروز به فروش می‌رسند، اما در حال حاضر بیش از صدهزار نفر در صف آنلاین برای تهیه بلیت در استادیومی هستند که ۸۵هزار نفر ظرفیت دارد.

گفته می‌شود مراسم معارفه امباپه حتی می‌تواند رکورد مراسم رونمایی از رونالدو را در سال ۲۰۰۹ نیز پشت سر بگذارد.

علاوه بر این شماره امباپه در رئال مشخص شد و این بازیکن با توجه به اینکه شماره‌های ۷ و ۱۰ این تیم را به ترتیب لوکا مودریچ و وینیسیوس جونیور بر تن می‌کنند، شماره ۹ را در رئال مادرید بر تن خواهد کرد.

پس از اعلام شماره امباپه در رئال، تقاضا برای پیراهن این مهاجم فرانسوی در فروشگاه آنلاین باشگاه رئال مادرید، با هجوم گسترده هواداران این تیم روبه‌رو شد.

رسانه اسپانیایی MARCA گزارش داده که تقاضا برای پیراهن امباپه به طور کامل رکوردهای قبلی باشگاه را شکسته است. در حالی که انتظار معمول برای دریافت سفارش پیراهن در سایت باشگاه رئال، ۳ تا ۴روز است، تقاضای زیاد برای خرید پیراهن امباپه سبب شده تا زمان تحویل به ۴ تا ۶ هفته برسد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391574

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]