2

کمک ۶ میلیارد ریالی خیرین به هلال احمر

  • کد خبر : 391654
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تعهدات نشست صمیمی جمعی از خیرین با رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت بزرگداشت هفته هلال احمر، در مدت زمان اخیر مبلغ ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای تأمین تجهیزات مراکز جامع توانبخشی، بانک امانات تجهیزات پزشکی و ارائه خدمات داوطلبانه و بشردوستانه، به حساب این جمعیت واریز […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تعهدات نشست صمیمی جمعی از خیرین با رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت بزرگداشت هفته هلال احمر، در مدت زمان اخیر مبلغ ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای تأمین تجهیزات مراکز جامع توانبخشی، بانک امانات تجهیزات پزشکی و ارائه خدمات داوطلبانه و بشردوستانه، به حساب این جمعیت واریز و یا تحویل شد.

وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: نشست اردیبهشت ماه سال جاری جمعی از خیرین با دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با هدف گلریزان و تأمین نقدی و غیر نقدی هزینه‌های احداث یا تجهیز مراکز جامع توانبخشی و بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر برگزار شد.

وحید سلیمی با اشاره به تحقق بخشی از این تعهدات رسمی در قالب تفاهم و موافقت نامه و یا اعلام آمادگی شفاهی، اظهار کرد: در هفته‌های اخیر شاهد عملی شدن برخی از این تعهدات در قالب واریز نقدی به حساب‌های جمعیت هلال احمر و نیز تحویل کالا به این جمعیت، به ارزش مجموع ۶۱۰ میلیون تومان بوده‌ایم.

سلیمی در توضیح جزئیات تحقق این تعهدات، گفت: در راستای تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر، آقای پور ارشد خیّر خوزستانی مبلغ یک میلیارد ریال و جناب آقای آل طعمه مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کرده‌اند.

وی در خصوص کمک‌ها و تعهدات غیر نقدی نیز تصریح کرد: با مشارکت خیرخواهانه و داوطلبانه آقای میرفارسی، ۲۰ عدد ویلچر به ارزش مجموع یک میلیارد ریال برای توسعه بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی، به جمعیت هلال احمر تحویل شد.

رئیس سازمان داوطلبان اضافه کرد: همچنین آقای هنرور از دیگر خیرین و حامیان هلال احمر و مدیر عامل شرکت انرژی، سه دستگاه کولر ۷۰۰ هزار سلولزی به ارزش مجموع ۶۰۰ میلیون ریال و برای استفاده در فعالیت‌های بشردوستانه و خدمات عام المنفعه را به سازمان داوطلبان اهدا کرد.

سلیمی در پایان، ضمن قدردانی از حسن اعتماد و اهتمام خیرین و حامیان به خدمات اجتماعی و انسان دوستانه جمعیت هلال احمر، یادآور شد: تحقق سایر تعهدات نشست هتل پرشین پلازا در اخبار آینده سازمان داوطلبان اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391654

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]