5

اسکالونی: پیشنهاد بدهند، ۱۵ سال دیگر با آرژانتین تمدید می‌کنم!

  • کد خبر : 392154
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، لیونل اسکالونی بامداد امروز موفق شد در فینال کوپاآمریکا، تیم تحت هدایتش را برابر کلمبیا به پیروزی و دومین قهرمانی پیاپی در این رقابت‌ها برساند. مرد آرژانتینی از زمان به دست گرفتن سکان آلبی‌سلسته در سال ۲۰۱۹، ورق را برای لیونل مسی و یارانش برگردانده است. آنها تا پیش از […]

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، لیونل اسکالونی بامداد امروز موفق شد در فینال کوپاآمریکا، تیم تحت هدایتش را برابر کلمبیا به پیروزی و دومین قهرمانی پیاپی در این رقابت‌ها برساند.

مرد آرژانتینی از زمان به دست گرفتن سکان آلبی‌سلسته در سال ۲۰۱۹، ورق را برای لیونل مسی و یارانش برگردانده است. آنها تا پیش از اسکالونی علاوه بر جام جهانی ۲۰۱۴، کوپا آمریکای سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را با دل‌شکستگی ترک کرده بودند.

حالا اما آرژانتین با اسکالونی بعد از اسپانیا دومین تیم ملی است که سه جام معتبر بین‌المللی را به طور متوالی تصاحب می‌کند. مسی و دوستانش سال ۲۰۲۱ کوپا را فتح کردند. سپس به جام جهانی ۲۰۲۲ یورش و در نهایت کوپا ۲۰۲۴ را بالای سر بردند. اسپانیایی‌ها پیش از این چنین دستاوردی را به نام خود ثبت کرده بودند(یورو ۲۰۰۸، جام جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲).

اسکالونی پس از فتح دوباره کوپا، در پاسخ به پرسشی درباره آینده‌اش گفت: در حال حاضر ۲ سال از قراردادم با آرژانتین مانده است. باید به رئیس(فدراسیون فوتبال آرژانتین) بگویید که قراردادم را تا ۱۵ سال دیگر تمدید کند و من هم از خداخواسته این کار را خواهم کرد!

آرژانتینی‌ها حالا باید خود را برای «فینالیسیما» آماده کنند؛ دیداری نمادین که قهرمان کوپا و یورو را روبه‌روی یکدیگر قرار خواهد داد و با توجه به قهرمانی اسپانیا در یورو، یک نبرد مهیج دیگر در انتظار فوتبالی‌هاست. البته اسکالونی، باید مسیِ مصدوم و دوستانش را برای دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر شیلی و کلمبیا که سپتامبر برگزار می‌شود، مهیا کند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392154

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]