1

استقلال خوزستان و بوژوویچ در شهرکرد به هم رسیدند

  • کد خبر : 392949
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۱۷

به گزارش روز شنبه ایرنا، اردوی آمادگی تیم لیگ برتری استقلال خوزستان در شهرکرد در حال برگزاری است و سرمربی جدید این تیم کار خود را در این اردو آغاز کرد. سرمربی مونته‌نگرویی جدید استقلال خوزستان پیش از آغاز اردوی اهوازی از امکانات ورزشی مجموعه شهدای دانش آموزان شهرکرد از نزدیک دیدن کرد. میودراگ بوژوویچ […]

به گزارش روز شنبه ایرنا، اردوی آمادگی تیم لیگ برتری استقلال خوزستان در شهرکرد در حال برگزاری است و سرمربی جدید این تیم کار خود را در این اردو آغاز کرد.

سرمربی مونته‌نگرویی جدید استقلال خوزستان پیش از آغاز اردوی اهوازی از امکانات ورزشی مجموعه شهدای دانش آموزان شهرکرد از نزدیک دیدن کرد.

میودراگ بوژوویچ با توجه به شرایط آب و هوایی شهرکرد اردوی آمادگی تیم فوتبال خوزستان در مرکز چهارمحال و بختیاری را مطلوب عنوان کرد.

سرمربی جدید استقلال خوزستان پس از جدایی سیروس پورموسوی اکنون هدایت این تیم را بر عهده دارد.

گفته می‌شود در این اردو حسین کعبی و امیر خلیفه اصل از بازیکنان با سابقه خوزستان امسال بر روی نیمکت آبی‌های اهوازی حضور خواهند داشت.

تیم فوتبال استقلال خوزستان تا پیش از برپایی اردوی آمادگی خود در شهرکرد جواد آقایی‌پور پدیده لیگ برتر فصل قبل را از دست داد و این بازیکنان به جمع طلایی پوشان سپاهان اصفهان پیوست.

به گزارش ایرنا، در سال‌های گذشته تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، استقلال اهواز، استقلال خوزستان، فولاد خوزستان، آلومنینوم اراک، برق شیراز، فجر سپاسی، پیکان، سایپا، مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان ، پاس تهران، شاهین بوشهر، ایرانجوان بوشهر و پارس جم با حضور مربیان صاحب نام فوتبال ایران اردوهای پیش فصل تابستانی خود را در چهارمحال و بختیاری برگزار کرده‌اند.

از جمله این مربیان مرحوم پرویز دهداری، بیژن ذوالفقار نسب، جواد نکونام، مجید جلالی، امیر قعله نویی، غلام پیروانی، سهراب بختیاری‌زاده، عبدالله ویسی، محمد ربیعی، جواد زرینچه، مجید باقری‌نیا و ابراهیم صادقی بودند که اردو در چهارمحال و بختیاری برگزار کردند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392949

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]