1

کشف اجساد دو سرنشین هواپیمای آموزشی توسط یک چوپان

  • کد خبر : 39308
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۶

حاجیان با بیان اینکه محل کشف این اجساد روستای سرولات رودسر بوده است، خاطرنشان کرد: این محدوده از مناطق جنگلی شهرستان رودسر است

افق نیوز:(ofoghnews.ir) روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور از کشف اجساد دو سرنشین هواپیمای آموزشی که یک ماه پیش در استان گیلان سقوط کرده بود، خبر داد.

پویا حاجیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر متوجه شدند که یک چوپان اجساد دو سرنشین هواپیمای آموزشی که حدود یک ماه پیش در استان گیلان سقوط کرده بود را دربالای یک درخت پیدا کرده است.

حاجیان با بیان اینکه محل کشف این اجساد روستای سرولات رودسر بوده است، خاطرنشان کرد: این محدوده از مناطق جنگلی شهرستان رودسر است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: از لحظات اولیه سقوط این هواپیما امدادگران جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های مختلف عملیات خود برای جست و جوی این افراد را آغاز کردند. در همین راستا تیم‌های سازمان مناطق جنگلی و دریایی منطقه را مورد جست و جو قرار دادند.

به گفته حاجیان، علاوه بر نیروهای جمعیت هلال احمر استان گیلان تیم‌های جست وجوگر هلال احمر مازندران نیز در مناطق جنگلی و دریایی از طریق امداد هوایی و زمینی در عملیات جست و جو شرکت کرده بودند.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر