6

در باره زلزله احتمالی تهران ، مشکل و نگرانی نداریم

  • کد خبر : 39460
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۹

در بحث پوشش زلزله تهران در مورد اقلام و تجهیزات که در حیطه وظایف ماست مشکل و نگرانی نداریم اما آنچه که در تهران مسئله ساز می‌شود رساندن تجهیزات و اقلام به دست مردم است

افق نیوز:(ofoghnews.ir) رییس جمعیت هلال احمر در مورد زلزله احتمالی تهران گفت: انبار ویژه‌ای در مورد زلزله احتمالی تهران ایجاد شده است.

ابوالحسن فقیه در مورد بحث زلزله احتمالی تهران با توجه به زمین لرزه اخیر بومهن گفت: در بحث پوشش زلزله تهران در مورد اقلام و تجهیزات که در حیطه وظایف ماست مشکل و نگرانی نداریم اما آنچه که در تهران مسئله ساز می‌شود رساندن تجهیزات و اقلام به دست مردم است.

وی در تشریح اظهارات خود گفت: در کوچه شش متری در تهران ساختمان‌های چند طبقه وجود دارد که در صورت تخریب این ساختمان‌ها در زلزله احتمالی امکان امدادرسانی و توزیع اقلام نیست.

تهران با یک بارندگی قفل می‌شود

فقیه با بیان اینکه تهران با یک بارندگی قفل می‌شود گفت: تصور کنید که در تهران زلزله اتفاق بیفتد و بحث اصلی این است که چطور می‌شود اقلام را به دست مردم رساند.

وی با بیان اینکه در بحث بحران، مدیریت بحران مهمتر از هر چیزی است گفت: اگر حادثه‌ای در روستاها اتفاق بیفتد، اسکان اضطراری در دشت یا محوطه باز خواهد بود اما تصور کنید اسکان اضطراری در تهران در چه مکان‌هایی باید ایجاد شود.

رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در مورد زلزله احتمالی تهران سوال‌های زیادی وجود دارد گفت: با این حال از ۱۰ سال پیش کار ساخت پنج پایگاه اقماری در تهران آغاز شده که امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و هر سوله پس از آماده‌سازی از تجهیزات و اقلام پر شد.

وی با بیان اینکه انبار ویژه‌ای در مورد زلزله احتمالی تهران ایجاد شده است گفت:‌ چند ماه پیش جلسه‌ای در شورای شهر تهران با حضور قالیباف و چمران برگزار شد و مسائل و مشکلات زلزله تهران مطرح و مورد بحث قرار گرفت اما آن چیزی که مهم است آن است که اگر زلزله اهر در تهران رخ می‌داد، فاجعه انسانی بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]