1

الیاسی: بیرانوند محروم نمی‌شود/ سقف بودجه را رعایت کرده‌ایم!

  • کد خبر : 395729
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۳۵

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، عباس الیاسی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال، درباره شرایط این تیم برای فصل جدید، گفت: امسال یک تیم قوی را را مثل سال‌های قبل بسته‌ایم. امیدواریم امسال انسجام بیشتری داشته باشیم، چراکه در سه جام، مدعی قهرمانی هستیم. وی درباره اینکه گفته می‌شود تراکتور […]

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، عباس الیاسی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال، درباره شرایط این تیم برای فصل جدید، گفت: امسال یک تیم قوی را را مثل سال‌های قبل بسته‌ایم. امیدواریم امسال انسجام بیشتری داشته باشیم، چراکه در سه جام، مدعی قهرمانی هستیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تراکتور سقف بودجه را رعایت نمی‌کند، اظهار داشت: همه چیز مشخص و سیستم مالی تراکتور شفاف است. بخش مالی باشگاه زیر نظر یکی از هلدینگ‌های تحت مالکیت مالک باشگاه است و اعتبار و آبروی مجموعه بیشتر از این موضوع اهمیت دارد. سعی می‌کنیم که استاندارد عمل کنیم.

الیاسی درباره صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس که مدعی جذب غیرقانونی علیرضا بیرانوند توسط تراکتور شده و اعلام کرده در صورتی که این کار قانونی باشد، از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا می‌دهد، تصریح کرد: بیرانوند صدرصد به صورت درست جذب شده است. یک باشگاه حرفه‌ای هستیم و مطمئن باشید ما کارمان را به درستی انجام داده‌ایم و راجب صحبت درویش هم نظری ندارم.

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور درباره بازی هفته دوم با پرسپولیس در تبریز، اذعان کرد: همه بازی‌ها برای ما مهم است و دیدار با پرسپولیس هم مانند سایر مسابقات است.

الیاسی در پاسخ به این سئوال که چرا تراکتور هر سال با وجود هزینه‌های نجومی در لیگ برتر قهرمان نمی‌شود، گفت: در لیگ برتر با توجه به بضاعتمان نتیجه گرفته‌ایم و فقط باید برای بهتر شدن، همبستگی‌مان را بیشتر کنیم که در حال حاضر بیشتر شده است. امسال قطعا برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی درباره حضور هواداران زن در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، اظهار داشت: در این رابطه، زیرساخت‌ها در حال آماده‌سازی است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395729

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]