0

شکست آرژانتین در دیداری عجیب برابر مراکش و باخت ازبکستان با اورونوف

  • کد خبر : 395918
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۱

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در حالی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به صورت رسمی از جمعه با برگزاری مراسم افتتاحیه کلید می‌خورد که مسابقات فوتبال المپیک از امروز آغاز شد. در اولین مسابقه و از گروه B، تیم امید آرژانتین در دیداری عجیب و پر حرف و حدیث برابر مراکش تن به شکست ۲ بر یک […]

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در حالی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به صورت رسمی از جمعه با برگزاری مراسم افتتاحیه کلید می‌خورد که مسابقات فوتبال المپیک از امروز آغاز شد.

در اولین مسابقه و از گروه B، تیم امید آرژانتین در دیداری عجیب و پر حرف و حدیث برابر مراکش تن به شکست ۲ بر یک داد.

تیم امید آرژانتین در این دیدار تا دقیقه ۱۰۵، از تیم مراکش ۲ بر یک عقب افتاده بود که در شانزدهمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم، مدینا پس از اینکه دو بار توپ به تیر دروازه مراکش برخورد کرد، در ضربه سوم دروازه را باز کرد.

پس از گل تساوی آرژانتین یک بمب صوتی ‏به سمت بازیکنان آرژانتینی پرتاب شده و سپس گروهی از ‏تماشاگران به زمین مسابقه هجوم بردند و این موضوع مانع چک کردن گل با VAR شد.

علت اصلی اعتراض و ناراحتی هواداران مراکش تصمیم داور مسابقه ‏به ۱۵ دقیقه وقت تلف‌شده گرفتن در پایان بازی بود.

همچنین پس از گل تساوی، هواداران آرژانتین به تصور آنکه داور سوت پایان مسابقه را زده، برای جشن به زمین مسابقه آمدند تا شرایط به طور کامل از کنترل خارج شود.

پس از گذشت ۲ ساعت و آرام شدن اوضاع گل تساوی مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد مهاجم آرژانتین در موقعیت آفساید بوده و به همین دلیل گل مردود شد.

اما این پایان ماجرا نبود و در ادامه به بازیکنان دو تیم که در رختکن حضور داشتند اعلام شد ۳ دقیقه از مسابقه باقی مانده و آنها پس از گذشت ۲ ساعت باردیگر برای این ۳ دقیقه به زمین مسابقه برگشتند و مسابقه به جریان می‌افتد که در نهایت این مسابقه با پیروزی ۲ بر ۱ مراکش به پایان رسید.

در دیگر دیدار همزمان و در چارچوب مسابقات گروه C، تیم امید اسپانیا با نتیجه ۲ بر یک ازبکستان را شکست داد. اوستون اورونوف، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار از ابتدا در ترکیب ازبکستان به میدان رفت و در دقیقه ۵۹ تعویض شد.

فرار آرژانتین از شکست در دقیقه ۱۱۶ و باخت ازبکستان با ارونوف

در سایر دیدارهای امروز از ساعت ۱۸:۳۰، گینه – نیوزیلند و مصر – جمهوری دومینیکن به مصاف هم می‌روند. از ساعت ۲۰:۳۰ عراق – اوکراین و ژاپن – پاراگوئه با هم روبرو می‌شوند و از ساعت ۲۲:۳۰ و در آخرین دیدار امروز هم فرانسه با آمریکا دیدار می‌کند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395918

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]