0

حسینی پس از تمدید با پرسپولیس: تصمیمات نقل و انتقالاتی با گاریدو است

  • کد خبر : 395985
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سیدجلال حسینی پس از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که برگشتم و خوشبختانه قراردادم را در باشگاه پرسپوایس تمدید کردم و امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. وی با اشاره به همکاری با خوآن گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس عنوان کرد: جلساتی با گاریدو داشتم و […]

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سیدجلال حسینی پس از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که برگشتم و خوشبختانه قراردادم را در باشگاه پرسپوایس تمدید کردم و امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به همکاری با خوآن گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس عنوان کرد: جلساتی با گاریدو داشتم و به نظرم مربی با شخصیت و دارای چهارچوبی خاص است. وقتی با بچه‌ها صحبت می‌کردم از نظر نظم و انضباط نیز روند خوبی را پیش گرفتند. در مورد بازیکنانی که رفتند و آن‌هایی که ماندند، گاریدو تصمیم گیرنده‌ است.

مربی پرسپولیس درباره لیگ آینده نیز گفت: لیگ سختی امسال خواهیم داشت به ویژه برای پرسپولیس که لیگ برتر، سوپرجام، جام حذفی و آسیا را باید در کنار هم داشته باشد و در همه این‌ها مسابقات رقابت کند. امیدوارم بچه‌ها تمرینات و شرایط خوبی داشته باشند که بتوانیم نتایج خوبی هم به دست بیاوریم.

وی درباره وضعیت ورزشگاه آزادی و انتقال بازی‌های سرخابی‌ها به ورزشگاه تختی نیز اضافه کرد: متاسفانه اتفاق بدی هر ساله برای ما میفتد و از نظر امکانات در پایین‌ترین سطح قرار داریم. برای بازی به تختی خواهیم رفت اما امیدواریم که هم تعمیرات آزادی تکمیل و هم ورزشگاهی در حد پرسپولیس ساخته شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395985

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]