1

روز ۲۹۴ طوفان‌الاقصی| هلاکت ۶۸۸ نظامی اسرائیل در جنگ غزه

  • کد خبر : 396130
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌‌ونودو چهارمین روز خود شده و اشغالگران همچنان به مناطق مختلف نوار غزه حمله می‌کنند. عزت الرشق از رهبران حماس تاکید کرد: ادعای نگرانی از وضعیت انسانی و ناراحتی از درد و رنجی که بر مردم […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌‌ونودو چهارمین روز خود شده و اشغالگران همچنان به مناطق مختلف نوار غزه حمله می‌کنند.

عزت الرشق از رهبران حماس تاکید کرد: ادعای نگرانی از وضعیت انسانی و ناراحتی از درد و رنجی که بر مردم ما در غزه گذشته، دروغ همیشگی آمریکایی است که اگر می‌خواستند جنگ را متوقف می کردند و دست از حمایت نظامی، امنیتی، سیاسی و اطلاعاتی از ارتش نازی بر می داشتند.

 

مهمترین تحولات روز ۲۹۴ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

********************************************************

۱۴:۲۹-مقاومت دو تانک پیشرفته ارتش اسرائیل در غزه را منهدم کرد

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که که دو تانک مرکاوا ۴ رژیم صهیونیستی را به همراه نظامیان اطراف آن‌ در محله «تل الهویی» واقع در جنوب شهر غزه با راکت «شواظ» منهدم کرده است.

۱۳:۵۸- کارشکنی رژیم صهیونیستی در برابر آتش بس ادامه دارد

یک رسانه رژیم صهیونیستی از شرط جدید رژیم صهیونیستی برای دستیابی به توافق مبادله  اسیران و آتش بس خبر داد و  افزود طرف اسرائیلی خواستار دستیابی به فهرست اسامی گروگانها(اسیران) زنده پیش از زمان مشخص برای آغاز قرارداد احتمالی مبادله اسیران و نه پس از اجرای آن است.

۱۳:۵۳- افشای ارسال دهها هزار بمب آمریکایی برای رژیم صهیونیستی

یک رسانه آمریکایی فاش کرد که  نتیجه عملیات ارسال سلاح و مهمات آمریکایی به اراضی اشغالی از ۷ اکتبر اعطای بیش از ۲۰ هزار بمب غیر هدایت شونده، ۲۶۰۰ بمب هدایت شونده، ۳ هزار موشک نقطه‌زن به ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، علاوه بر آنکه باید بر این فهرست هواپیماها و سامانه‌های پدافندی و مهمات مربوط به آنها را نیز افزود.

۱۳:۵۰- موشکباران پایگاه نظامی رژیم اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعای لبنان موشکباران شد.

۱۳:۳۹- به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

۱۳:۲۳- برنامه جهانی غذا: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد

برنامه جهانی غذا اعلام کرد: در نوار غزه هیچ مکان امنی وجود ندارد و ما مجبوریم برای تضمین پوشش آوارگان جدید، سهمیه های غذایی را کاهش دهیم.

۱۳:۱۵- بازداشت ۲۳ فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و ۲۳ فلسطینی را بازداشت کردند.

۱۲:۳۷- حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «مرکبا» در جنوب لبنان خبر دادند.

۱۲:۰۳- مقاومت فلسطین تجمع نظامیان اسرائیل را در غزه هدف قرار داد

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی و خودروهای زرهی آن‌ها را در محور نتساریم هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده است.

القدس همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت نظامیان رژیم صهیونیستی را در گذرگاه رفح واقع در جنوب غزه هداف حملات خمپاره‌ای قرار داده است.

۱۱:۰۹- واکنش جهاد اسلامی به شهادت اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای شهادت اسیر فلسطینی شهید مصطفی محمد ابوعره (۶۳ ساله) اهل جنین و از رهبران حماس را تسلیت گفت و اعلام کرد این شهید در زندان‌های رژیم صهیونیستی و در شرایط غیر انسانی، محرومیت و شکنجه های وحشیانه به شهادت رسید.

در بیانیه این جنبش فلسطینی آمده است که شهید مصطفی ابوعره ۱۲ سال از عمر خود را در زندان‌ رژیم صهیونیستی سپری کرد و شاهدی بر شکنجه‌های سیستماتیک و بی توجهی‌های پزشکی عمدی صهیونیست‌ها علیه زندانیان شجاع ملت فلسطین بود.

جهاد اسلامی افزود که این جنایت شنیع به کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی در نقض حقوق بشر و کنوانسیون های بین‌المللی اضافه می‌شود.

۱۰:۰۵- حزب الله تجمع نظامیان اسرائیل را هدف قرار داد

حزب الله لبنان در سومین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه با سلاح‌های مناسب تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «حدب یارون» هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد آورده است.

 

 ۱۰:۰۳- حمله موشکی حزب الله به سامانه فنی پایگاه «رامیا» اسرائیل  

حزب الله لبنان در دومین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه سامانه فنی پایگاه رامیا را با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و موشک مستقیما به هدف اصابت کرده و موجب تخریب آن شده است.

 

۹:۵۴- مقاومت نظامیان اسرائیل را در جنوب غزه هدف قرار داد

گردان‌های شهید عمر القاسم اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور جنوبی شهرک القراره واقع در  جنوب نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده است

۸:۵۴- کشته شدن ۶۸۸ نظامی رژیم اسرائیل در جنگ غزه

با وجود سانسور شدید در رسانه‌ای کردن کشته‌های اسرائیل در جنگ غزه، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۶۸۸ نظامی و افسر این رژیم از ۷ اکتبر تاکنون کشته شده‌اند که ۳۲۳ نفر از آنها تنها در نبردهای زمینی در نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

۸:۴۰-  حماس: اگر آمریکا نگران درد و رنج مردم غزه است جنگ را متوقف کند

عزت الرشق از رهبران حماس تاکید کرد: ادعای نگرانی از وضعیت انسانی و ناراحتی از درد و رنجی که بر مردم ما در غزه گذشته، دروغ همیشگی آمریکایی است که اگر می‌خواستند جنگ را متوقف می کردند و دست از حمایت نظامی، امنیتی، سیاسی و اطلاعاتی از ارتش نازی بر می داشتند.

۸:۲۳- شهدای الاقصی از هدف قرار دادن یک دستگاه تانک اسرائیل خبر داد

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که با گلوله “R.P.G” به سمت یک دستگاه تانک اسرائیلی در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه شلیک کرده که مستقیم به هدف اصابت کرده است.

 ۷:۴۷- افشای هویت نظامی کشته شده اسرائیلی در جنوب غزه 

رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن یک نظامی خود بر اثر شلیک راکت ضد تانک به یک دستگاه بولدوزر نظامی این رژیم در جنوب نوار غزه اذعان کرد.

“موتی ریوا” نظامی یگان مهندسی تیپ گعفاتی ارتش رژیم صهیونیستی است که بر اثر شلیک راکت ضد زره به سمت بولدوزر نظامی این رژیم در جنوب نوار غزه کشته شد.

طوفان الاقصی , نوار غزه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

۶:۰۳- شهادت یکی از رهبران حماس در زندان های رژیم صهیونیستی

جنبش حماس از درگذشت شیخ «مصطفی ابو عره» در زندان رژیم صهیونیستی بر اثر اهمال پزشکی خبر داد و این رژیم را مسئولیت مرک وی اعلام کرد. حماس از مجاهدان فلسطینی خواست تا با هدف قرار دادن نظامیان رژیم اشغالگر، انتقام خون این شخصیت فلسطینی و دیکر شهدا را بگیرند.

۰۰:۵۳- یک کشته و یک زخمی از ارتش اسرائیل در غزه

وبسایت اسرائیلی «اسرائیل لالو تسنزورا» خبر داد که در پی شلیک یک موشک «یاسین ۱۰۵» و اصابت آن به بولدزر ارتش اسرائیل، یک نظامی این رژیم کشته و یک نظامی دیگر به شدت زخمی شده است.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396130

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]