0

معارفه باشکوه رئال‌مادرید از ستاره ۱۸ ساله برزیلی + عکس

  • کد خبر : 396445
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

به گزارش ایرنا، اندریک ستاره جوان و آینده‌دار برزیلی که سال گذشته با عقد قراردادی به پرافتخارترین تیم اروپا یعنی رئال‌مادرید پیوسته بود، به دلیل سن کمتر از ۱۸ سال نتوانست به جمع کهکشانی‌ها اضافه شود. سرانجام امروز باشگاه رئال‌مادرید طی مراسمی باشکوه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از این ستاره برزیلی رونمایی کرد. رسانه‌ها خبر […]

به گزارش ایرنا، اندریک ستاره جوان و آینده‌دار برزیلی که سال گذشته با عقد قراردادی به پرافتخارترین تیم اروپا یعنی رئال‌مادرید پیوسته بود، به دلیل سن کمتر از ۱۸ سال نتوانست به جمع کهکشانی‌ها اضافه شود.

سرانجام امروز باشگاه رئال‌مادرید طی مراسمی باشکوه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از این ستاره برزیلی رونمایی کرد. رسانه‌ها خبر از حضور ۶۰ تا ۷۵ هزار نفری هواداران در برنابئو برای تماشای معارفه اندریک داده‌اند. این بازیکن با مبلغی به ارزش ۴۷.۵ میلیون یورو از پالمیراس برزیل به جمع کهکشانی‌ها اضافه شد.

معارفه باشکوه رئال‌مادرید از ستاره ۱۸ ساله برزیلی + عکس

اندریک در رئال‌مادرید شماره ۱۶ را به تن می‌کند. او تا قبل از ۱۸ سالگی در ۱۰۸ بازی به میدان رفته و موفق به ثبت ۳۳ گل و چهار پاس گل شده است. این بازیکن جوان تا به اینجا کار ۵ جام نیز بدست آورده و حالا در پرافتخارترین باشگاه اروپا می‌تواند به تعداد این جام‌ها اضافه کند.

معارفه باشکوه رئال‌مادرید از ستاره ۱۸ ساله برزیلی + عکس

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396445

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]