1

تاج: مس‌رفسنجان مجوز حرفه‌ای نگیرد، به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند

  • کد خبر : 397123
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

به گزارش ایرنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها اظهار داشت: این جلسه آخرین جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌ها است و تذکرات لازم را هم به ورزشگاه گفتیم و باید به آن‌ها هم رسیدگی کنند. از فردا هم بازدید میدانی شروع می‌شود تا بدانیم کدام ورزشگاه‌ها آماده شده‌اند. وی افزود: اگر استانداردها رعایت […]

به گزارش ایرنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها اظهار داشت: این جلسه آخرین جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌ها است و تذکرات لازم را هم به ورزشگاه گفتیم و باید به آن‌ها هم رسیدگی کنند. از فردا هم بازدید میدانی شروع می‌شود تا بدانیم کدام ورزشگاه‌ها آماده شده‌اند.

وی افزود: اگر استانداردها رعایت نشود قطعا بازی‌ها را به ورزشگاه دیگر منتقل می‌کنیم. ما مشکلات جدی برای مسابقات نداریم ولی اگر گل‌گهر سیرجان یا مس‌رفسنجان در بالای جدول باشند، نمی‌توانند در جام باشگاه‌ها حضور داشته باشند. مس‌رفسنجان اگر امسال نتواند مجوز حرفه‌ای بگیرد به لیگ دسته یک سقوط می‌کند. چون دو سالی است که مس‌رفسنجان نتوانسته مجوز حرفه‌ای دریافت کند و در قانون هم نوشته شده است اگر باشگاهی سه سال مجوز نگیرد به دسته پایین‌تر هم سقوط می‌کند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397123

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]