0

احمدیان: جنایتکاران بدانند ترور شهید هنیه بی‌پاسخ نخواهد ماند

  • کد خبر : 397179
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس گام مؤثری در پیشرفت مبارزات مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف و پیروزی مردم غزه است و جنایتکاران بدانند این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند. به گزارش ایسنا، «علی‌اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز چهارشنبه و در دیدار […]

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس گام مؤثری در پیشرفت مبارزات مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف و پیروزی مردم غزه است و جنایتکاران بدانند این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش ایسنا، «علی‌اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز چهارشنبه و در دیدار «حسین عرنوس» نخست‌وزیر سوریه با اشاره به مناسبات ویژه و راهبردی ۲ کشور تأکید کرد: ۲ ملت ایران و سوریه همچنان در مقابله با همه‌ توطئه‌ها و اقدامات خصمانهی رژیم صهیونیستی و آمریکا در کنار یکدیگر خواهند ایستاد.

احمدیان ریشه‌ همه مشکلات، نابسامانی‌ها و ناامنی‌ها در سوریه را اشغال‌گری رژیم صهیونیستی و آمریکا دانست و گفت رفع اشغالگری آمریکا مهم‌ترین گام برای رفع رنج‌ها و مشکلات مردم سوریه خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت شهادت اسماعیل هنیه گام مؤثری در پیشرفت مبارزات مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف و پیروزی مردم غزه است و جنایتکاران بدانند این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند

احمدیان تصریح کرد: امروز تمام دنیا به ماهیت اشغالگری رژیم صهیونیستی و آزادی بخش بودن حرکت مردم فلسطین پی برده است.

او با اشاره به اهمیت روابط اقتصادی ۲ کشور ایران و سوریه و توسعه همکاری‌های تجاری و مالی دوجانبه، بر ضرورت تلاش بیشتر برای تعمیق روابط تاکید کرد.

احمدیان: جنایتکاران بدانند ترور شهید هنیه بی‌پاسخ نخواهد ماند
دیدار عرنوس با احمدیان

نخست‌وزیر سوریه نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری و مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایران، اقدام جنایتکارانه‌ رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه را محکوم و ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، شهادت او را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

عرنوس بر عزم رهبری و دولت سوریه برای توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی و انجام پروژه‌های مشترک تأکید کرد و افزود: بایستی بخش‌های خصوصی و مردمی ۲ کشور در حوزه‌ اقتصادی و تجاری بیش از گذشته فعال شوند.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397179

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]