2

خروج کارمندان از تهران، سیاست دولت است و ما به طور جدی آن را دنبال می‌کنیم

  • کد خبر : 4136
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳

پایگاه اطلاع رسانی دولت ‘لطف الله فروزنده’ با انتقاد از گزارش اخیر مرکز پژوهش های مجلس در خصوص طرح خروج کارمندان از تهران گفت: ما نسبت به این گزارش انتقاد داریم چرا که در این گزارش به تنها بندی که استناد شده، بحث انتقال داوطلبانه کارکنان از تهران بوده و متاسفانه به ۱۶ بند دیگر […]

پایگاه اطلاع رسانی دولت ‘لطف الله فروزنده’ با انتقاد از گزارش اخیر مرکز پژوهش های مجلس در خصوص طرح خروج کارمندان از تهران گفت: ما نسبت به این گزارش انتقاد داریم چرا که در این گزارش به تنها بندی که استناد شده، بحث انتقال داوطلبانه کارکنان از تهران بوده و متاسفانه به ۱۶ بند دیگر توجهی نشده است.
وی افزود: این گزارش به اشتباه منتشر شده است حتی در بخشی از این گزارش تعداد کارمندان منتقل شده به جای ۱۰هزار نفر،‌۶ هزار نفر اعلام شده و ما حتما پاسخ این گزارش اشتباه را خواهیم داد.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: ۱۶۰ شرکت، بخشی از گمرک، بسیاری از ادارات وابسته به دستگاه ها مانند دخانیات، پست و موسسات پژوهشی از تهران منتقل شده اند و ظرفیت دانشجویی در پایتخت کاهش یافته است. قضاوت درباره میزان موفقیت این طرح را برعهده افکار عمومی می‌گذاریم.
فروزنده تصریح کرد: انتقال بخشی از کارمندان و دستگاه های اجرایی از تهران سیاست دولت است و ما به طور جدی آن را دنبال می‌کنیم اما باید به صورت تدریجی انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه ما باید این باور را ایجاد کنیم که در تهران مشکل داریم ، اظهار داشت: تمرکز زدایی از تهران باید دنبال شود و انتظار از مسئولان این است که راه حل عملی ارائه دهند چرا که کلی گویی و انتقاد مشکلی را حل نمی‌کند.
معاون رییس جمهور در ادامه ساز و کار خروج کارمندان از تهران را بسیار منطقی عنوان کرد و افزود: اگر کارمندی درخواست کند از تهران برود و ما به او کمک کنیم آیا ساز و کارش مناسب نیست؟ و یا اگر شرکتی محل کارش در استان دیگری باشد به چه دلیل باید آن شرکت را نگه داریم؟ پس برای اجرای این طرح ساز و کار منطقی پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر