1

واکنش اهالی نوار غزه به شنیدن خبر شهادت شهید اسماعیل هنیه

  • کد خبر : 397185
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، انتشار خبر شهادت «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس که خود از اهالی اردوگاه الشاطی غزه بود با واکنش گسترده در میان مردم غزه همراه شد تا همگان بر تداوم مقاومت و ایستادگی برابر اشغالگری صهیونیست‌ها تاکید کنند.   .   یک بانوی فلسطینی که نتوانست حزن و اندوه […]

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، انتشار خبر شهادت «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس که خود از اهالی اردوگاه الشاطی غزه بود با واکنش گسترده در میان مردم غزه همراه شد تا همگان بر تداوم مقاومت و ایستادگی برابر اشغالگری صهیونیست‌ها تاکید کنند.

 

.

 

یک بانوی فلسطینی که نتوانست حزن و اندوه خود را از شنیدن خبر شهادت شهید هنیه پنهان کند به خبرنگار تسنیم در غزه گفت: شهید اسماعیل هنیه مرد بزرگی بود، ان‌شاالله خداوند او و شهدای مقاومت را با صالحان امت و رسول الله (ص) محشور کند.

اسماعیل هنیه , جنبش مقاومت اسلامی |حماس , فلسطین , مقاومت فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی ,

یک جوان فلسطینی نیز با اشاره به جایگاه کلیدی شهید هنیه در مقاومت فلسطین اظهار داشت: از شنیدن خبر شهادت ایشان بسیار اندوهگین شدم؛ چرا که ایشان رهبر اصلی مقاومت فلسطین بودند و ما به ایشان متکی بودیم و اگر ایشان نبودند، پشتمان خالی می شد.

اسماعیل هنیه , جنبش مقاومت اسلامی |حماس , فلسطین , مقاومت فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی ,

اسماعیل الثوابته؛ مدیر دفتر رسانه‌ای دولت غزه معتقد است ترور شهید هنیه خللی در عزم و اراده مقاومت مردم فلسطین ایجاد نخواهد کرد بلکه انگیزه مضاعفی به نیروهای مقاومت برای مبارزه با دشمن صهیونیستی خواهد بخشید.

اسماعیل هنیه , جنبش مقاومت اسلامی |حماس , فلسطین , مقاومت فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی ,

«رامی خریس»؛ تحلیلگر سیاسی به خبرنگار تسنیم گفت: رژیم صهیونیستی پس از متحمل شدن شکست طوفان الاقصی با پیگیری مستمر سیاست ترور به دنبال ایجاد تصویری از یک پیروزی خیالی و وهم‌آلود در داخل سرزمین‌های اشغالی است و تا بدین شکل شکست خود در غزه را پس از تحمیل ده ماه جنگ طاقت‌فرسا پنهان کند.

 

علاوه بر موج محکومیت این ترور ددمنشانه توسط مقامات دولتی و رهبران گروه‌های فلسطینی، اهالی کرانه باختری نیز با آغاز اعتصاب‌های عمومی و برگزاری راهپیمایی ضمن اعتراض به سیاست‌های تروریستی کابینه نتانیاهو با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397185

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]