1

شکست نوشهری‌ها در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی

  • کد خبر : 397283
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

به گزارش ایرنا، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی که دوشنبه -۸ مرداد- با انجام یک دیدار بین چادرملو اردکان و گلساپوش یزد آغاز شده بود شامگاه چهارشنبه با برگزاری چهار مسابقه دیگر ادامه یافت که در یکی از این مسابقات تنها نماینده مازندران در این لیگ یعنی تیم فوتبال ساحلی استاروان نوشهر (آداک) […]

به گزارش ایرنا، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی که دوشنبه -۸ مرداد- با انجام یک دیدار بین چادرملو اردکان و گلساپوش یزد آغاز شده بود شامگاه چهارشنبه با برگزاری چهار مسابقه دیگر ادامه یافت که در یکی از این مسابقات تنها نماینده مازندران در این لیگ یعنی تیم فوتبال ساحلی استاروان نوشهر (آداک) از مهمان خود وحدت مهریز یزد شکست خورد.

نوشهری‌ها در این مسابقه که نخستین دیدارشان پس از تغییر مدیریت و ورود سید پیمان حسینی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی به مدیریت این تیم محسوب می‌شد، در یک بازی نزدیک با نتیجه ۶ – ۵ مغلوب وحدت مهریز شدند و فرصت کسب ششمین برد فصل و ۱۷ امتیازی شدن را از دست دادند.

استاروان نوشهر با این شکست ۱۴ امتیازی و در رتبه ششم جدول ۱۰ تیمی لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت.

نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی در نخستین تجربه لیگ برتری‌اش دچار چالش‌های مدیریتی شده بود و زمزمه‌های واگذاری امتیاز این تیم از سوی مالک باشگاه به استانی دیگر نیز به گوش می‌رسید. اما با اعلام آمادگی سید پیمان حسینی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی و یکی از شرکت‌های بخش خصوصی امتیاز این تیم در نوشهر باقی ماند و قرار است در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها با نام استاروان در لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور یابد.

طی روزهای اخیر علی درویش‌متولی دروازه‌بان فصل گذشته آداک نیز با این تیم به توافق رسید و در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی از دروازه نوشهری‌ها محافظت می‌کند.

تیم نوشهر پس از استفای سهند اسماعیلی از سرمربیگری در هفته سوم، از هفته پنجم با محمدعلی صادقی به عنوان سرمربی به توافق رسید. این تیم از ۹ بازی نیم‌فصل نخست خود، چهار برد در وقت عادی، یک برد در وقت اضافه و چهار باخت ثبت کرد و با ۱۴ امتیاز نیم‌فصل را در رتبه پنجم به پایان رساند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397283

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]