0

احتمال انحلال تیم لیگ برتری بانوان شهرداری سیرجان؛ ایراندوست خداحافظی کرد

  • کد خبر : 397454
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

به گزارش ایرنا، ایراندوست پس از نایب قهرمانی با تیم سپاهان در لیگ برتر سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲، طی قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان پیوست اما یک سال پس از آن تصمیم به جدایی گرفته است. این سرمربی موفق شد پس از یک فصل حضور در سیرجان به همراه تیم بانوان شهرداری عنوان […]

به گزارش ایرنا، ایراندوست پس از نایب قهرمانی با تیم سپاهان در لیگ برتر سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲، طی قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان پیوست اما یک سال پس از آن تصمیم به جدایی گرفته است.

این سرمربی موفق شد پس از یک فصل حضور در سیرجان به همراه تیم بانوان شهرداری عنوان سومی فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر کشور (جام کوثر) را کسب کند.

احتمال انحلال تیم لیگ برتری بانوان شهرداری سیرجان؛ ایراندوست خداحافظی کرد
استوری خداحافظی ایراندوست سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرحان

ایراندوست با یک استوری در حساب شخصی خود در فضای مجازی، جدایی‌اش را از جمع شاگردانش در تیم فوتبال شهرداری سیرجان اعلام کرد.

احتمال انحلال تیم دختران شهرداری سیرجان

براساس شنیده‌ها، وضعیت تیم فوتبال شهرداری سیرجان برای حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر مشخص نیست و گفته می‌شود حتی احتمال انحلال این تیم هم وجود دارد.

رسانه‌های سیرجانی نیز در شرایطی از انحلال تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان و انتقال امتیاز این تیم به باشگاه گل‌گهر سیرجان خبر داده‌اند که عده‌ای معتقدند این اتفاق بی‌ارتباط به الزام باشگاه‌های لیگ برتری به تیم‌داری در فوتبال بانوان نیست.

تیم فوتبال دختران شهرداری سیرجان به علت نقص مدارک تاکنون موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشده اما این تیم مجوز ملی را دریافت کرده است.

تیم های فوتبال خاتون بم و شهرداری سیرجان در لیگ برتر بانوان و تیم های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از استان کرمان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مردان کشور حضور دارند.

فوتبال مردان مس شهربابک و مس کرمان نیز از دیار کریمان در لیگ دسته حضور دارند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397454

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]