1

ششگلانی: تراکتور – پرسپولس در یادگار امام (ره) برگزار می‌شود

  • کد خبر : 397486
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

افق نیوز؛ جواد ششگلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار داشت: تیم فنی در حال کار در ورزشگاه هستند و مراحل بازسازی در حال انجام است. این قول داده شده است که ورزشگاه برای بازی‌های لیگ هم آماده شود. وی در واکنش به این […]

افق نیوز؛

جواد ششگلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار داشت: تیم فنی در حال کار در ورزشگاه هستند و مراحل بازسازی در حال انجام است. این قول داده شده است که ورزشگاه برای بازی‌های لیگ هم آماده شود.

وی در واکنش به این پرسش که آیا قطعاً ورزشگاه یادگار امام (ره) برای دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر آماده خواهد شد، گفت: بله مطمئناً این اتفاق خواهد افتاد و قول دادند ورزشگاه یادگار امام (ره) به بازی هفته دوم برسد. البته احتمال دارد نواقص جزئی تا آن زمان باقی بماند، اما بازی در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد و آمادگی کامل وجود دارد.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی راجع به نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) خاطر نشان کرد: عمده نواقص ورزشگاه بحث بلیت‌فروشی بود که توسط باشگاه برای آن برنامه‌ریزی صورت گرفته است. گیت‌ها هم در حال آماده شدن است. شماره‌گذاری صندلی‌ها هم وجود دارد که باید انجام شود. علاوه بر این تمام اینها بحث ورودی ورزشگاه هم هست که باید برای تماشاگران مشخص شود.

ششگلانی همچنین تصریح کرد: درباره چمن ورزشگاه ما مشکلی نداریم و یکی از بهترین چمن‌های ایران را داریم. درباره نور ورزشگاه هم مشکلاتی وجود داشت که اصلاح شده است و الان مشکلی نیست.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397486

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]