1

المپیک ۲۰۲۴| تفتیان از صعود به نیمه نهایی باز ماند

  • کد خبر : 397510
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷

افق نیوز؛ به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، هشتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ظهر امروز با برگزاری مسابقه دوی ۱۰۰ متر مردان ادامه یافت. حسن تفتیان ملی‌پوش ایران در این ماده با رنکینگ جهانی ۴۹، در مرحله نخست در گروه پنج با حریفانی از نیجریه (رنکینگ جهانی ۲۵)، جزایر کایمن (رنکینگ […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، هشتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ظهر امروز با برگزاری مسابقه دوی ۱۰۰ متر مردان ادامه یافت.

حسن تفتیان ملی‌پوش ایران در این ماده با رنکینگ جهانی ۴۹، در مرحله نخست در گروه پنج با حریفانی از نیجریه (رنکینگ جهانی ۲۵)، جزایر کایمن (رنکینگ جهانی ۱۱۷)، ایتالیا (رنکینگ جهانی ۱۲)، غنا (رنکینگ جهانی ۷۲)، آفریقای جنوبی (رنکینگ جهانی ۳۳)، برزیل (رنکینگ جهانی ۶۸) و سوئد (رنکینگ جهانی ۲۹) رقابت کرد.

تفتیان در این رقابت زمان ۱۰٫۱۸ ثانیه را ثبت کرد و در بین ۸ شرکت کننده در این گروه به مقام پنجم رسید و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

مرحله اول در ۸ گروه برگزار می‌شود. ۳ نفر برتر هر گروه به همراه ۳ رکورد برتر در میان سایر نفرات، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397510

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]