1

۸۰ رسانه خارجی اولین روز اجلاس تهران را پوشش می‌دهند

  • کد خبر : 39776
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲

امیدواریم که این خبرنگاران بتوانند پیام اجلاس را به خوبی جهان مخابره کنند و نشان دهند که ایران به دنبال صلح، ثبات و امنیت در جامعه جهانی است.

افق (ofoghnews.ir): محمد جواد آغاجری رئیس کمیته رسانه های خارجی ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهدگفت: ۸۰ رسانه خارجی اولین روز اجلاس تهران را پوشش می‌دهند.

محمد جواد آغاجری رئیس کمیته رسانه های خارجی ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در حاشیه نشست کارشناسان شرکت کننده در اجلاس تهران در خصوص کیفیت پوشش رسانه‌ای این اجلاس گفت: سه دسته از خبرنگاران این اجلاس را پوشش می‌دهند. دسته اول نمایندگان خارجی رسانه‌های مقیم ایران هستند که ۱۲۰ نمایندگی از مطبوعات، رادیوها، خبرگزاری‌ها و غیره در کشور فعالیت دارند و در مجموع ۱۶۰ نفر از ۸۰ رسانه از امروز این اجلاس را پوشش دادند.

وی افزود: دسته دوم خبرنگاران آزاد و غیرمقیم از رسانه‌های مختلف دنیا هستند که برای حضور در این اجلاس ابراز علاقه‌مندی کردند و در این گروه مجموعا ۷۵ نفر از ۳۷ رسانه  از دیروز به تدریج وارد تهران شدند.

آغاجری اظهار داشت:دسته سوم خبرنگارانی هستند که همراه با سران کشورها در این اجلاس حضور پیدا می‌کنند که در مجموع ۱۲۵ نفر از کشورهای مختلف در قالب هیئت‌های ۵ تا۴۵ نفره در تهران حضور می‌یابند و در مجموع بیش از ۴۰۰ خبرنگار خارجی از ۱۰۰ رسانه داخلی و خارجی شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران را پوشش خواهند داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که این خبرنگاران بتوانند پیام اجلاس را به خوبی جهان مخابره کنند و نشان دهند که ایران به دنبال صلح، ثبات و امنیت در جامعه جهانی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39776

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]