1

پیام هیأت مدیره بانک صادرات به مشتریان، سهامداران و کارکنان

  • کد خبر : 15261
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۷:۰۳

افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صادرات، هیأت مدیره بانک صادرات ایران با صدور پیامی خطاب به مشتریان، سهامداران و کارکنان این بانک اطمینان داد که مسائل مطروحه پیرامون سوء استفاده مالی اخیر در سیستم بانکی، هیچگونه تأثیری بر روند جاری عملیات بانک و تعهدات و وظایف ما نخواهد داشت. به گزارش روابط […]

افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صادرات، هیأت مدیره بانک صادرات ایران با صدور پیامی خطاب به مشتریان، سهامداران و کارکنان این بانک اطمینان داد که مسائل مطروحه پیرامون سوء استفاده مالی اخیر در سیستم بانکی، هیچگونه تأثیری بر روند جاری عملیات بانک و تعهدات و وظایف ما نخواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، هیأت مدیره این بانک پیامی را خطاب به مشتریان، سهامداران و کارکنان بانک صادرات ایران صادر نموده است که با توجه به اهمیت آن عیناً در ذیل می آید:
یاران گرانقدر؛ مشتریان ارجمند، سهامداران عزیز، همکاران گرامی
بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور و با برخورداری از حدود ۶۰ سال سابقه خدمتگزاری به مردم شریف میهن اسلامی مان با تکیه بر الطاف الهی و با نشانی از مردم داری و مشتری مداری بر سینه و تأکید بر اندیشه ها و تدابیر شایسته و کوشش صادقانه کارکنان خویش، پویاتر از گذشته در خدمت آحاد مردم بزرگوار کشورمان خواهد بود.
همراهان ارجمند: با اتکال به خداوند سبحان، اطمینان می دهیم که مسائل مطروحه پیرامون سوء استفاده مالی اخیر در سیستم بانکی، هیچگونه تأثیری بر روند جاری عملیات بانک و تعهدات و وظایف ما در مقابل مشتریان و سهامداران محترم نخواهد داشت.
افتخار ما تحقق خواسته های به حق مشتریان، همراه با ارائه خدمات و محصولات نوین و متنوع بانکی می باشد و بی ترید  بالندگی روزافزون این بانک و فتح قله های رفیع خدمتگزاری جز بابرخورداری از اطمینان و اعتماد جمعی مشتریان بزرگوار به منصه ظهور نمی رسد.
امید آنکه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «سال جهاد اقتصادی» نامگذاری شده است به لطف و حول قوه الهی بیش از گذشته در خدمت و کنار شما باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15261

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر