0

کمیته امداد وارد مرحله توانمندسازی مددجویان شده است

  • کد خبر : 397852
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با رئیس و اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. وی در این دیدار ضمن تشریح اقدامات و عملکرد کمیته امداد گفت: کمیته امداد از حوزه حمایت عبور کرده و وارد مرحله توانمند کردن مددجویان شده است و باید از همه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با رئیس و اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تشریح اقدامات و عملکرد کمیته امداد گفت: کمیته امداد از حوزه حمایت عبور کرده و وارد مرحله توانمند کردن مددجویان شده است و باید از همه ظرفیت‌های کشور به ویژه مجلس شورای اسلامی برای تحقق این امر استفاده کنیم.

رئیس کمیته امداد با اشاره به برگزاری جشن خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجو در بیستم اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور شهید جمهور، حضرت آیت‌الله رئیسی، افزود: امسال نیز برگزاری جشن خودکفایی برای ۱۱۰ هزار مددجو هدف‌گذاری شده است.

در ادامه، علی بابایی کارنامی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی بیشتر با اقدامات و خدمات کمیته امداد عنوان کرد و ادامه داد: بر همگان روشن و واضح است که خدمات این نهاد نقش ارزنده‌ای در توانمندی خانواده‌های نیازمند داشته و باعث کاهش فاصله طبقانی شده است.

وی خواستار حمایت بیشتر دولت چهاردهم از دستگاه‌های حمایتی شد و اظهار کرد: همکاری دولت در رفع احتیاجات اقشار نیازمند و خانواده‌های تحت حمایت در زمینه مسکن، اشتغال و … بسیار مؤثر است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397852

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]