0

فخاری: شاید ورزشگاه تختی با حداقل شرایط میزان سرخابی‌ها باشد

  • کد خبر : 397870
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۰۶

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه نشست هماهنگی بازی‌های آسیایی ناشنوایان به خبرنگاران، گفت: باید به این مسابقات به عنوان یک رویداد خوب نگاه کرده و به بهترین شکل ممکن آن را به مردم معرفی کنیم. کمیته‌های مختلفی برای این کار تشکیل شده و امروز نیز گزارش‌های مختلفی از این کمیته‌ها به […]

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه نشست هماهنگی بازی‌های آسیایی ناشنوایان به خبرنگاران، گفت: باید به این مسابقات به عنوان یک رویداد خوب نگاه کرده و به بهترین شکل ممکن آن را به مردم معرفی کنیم. کمیته‌های مختلفی برای این کار تشکیل شده و امروز نیز گزارش‌های مختلفی از این کمیته‌ها به نشست ارائه شد. این بازی‌ها فرصتی بزرگ برای معرفی جاذبه‌های گوناگون کشورمان است.

وی ادامه داد: از کشورهای مختلف آسیایی برای حضور در این بازی ها دعوت کردیم و شماری هم پاسخ مثبت دادند، اما این پاسخ نمی‌تواند ملاک حضور باشد چون یک سری قاعده و قانون وجود دارد که باید به آنان اعلام کنیم. برخی از کشورها نیز هنوز به تصمیم قطعی نرسیدند. زمانی که آنان شرایط را پذیرفتند می‌توانیم از تعداد شرکت کننده‌ها سخن به میان بیاوریم.

استاندار تهران این را هم اعلام کرد: اگر شمار شرکت کنندگان آسیایی به حد نصاب برسد بازی‌ها از ۲۴ مهر تا هشتم آبان برگزار خواهد شد. در خلال این بازی‌ها ما برنامه‌های مختلفی داریم که ورزشکاران کشورهای مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین شرکت‌های تولیدی نیز می‌تواند برای معرفی ظرفیت‌های خود از این بازی‌ها نهایت استفاده را ببرند. این مسابقات می‌تواند فرصت طلایی برای جاذبه‌های کشور به ویژه استان تهران باشد.

فخاری در ادامه با اشاره به شرایط خاص ناشنوایان، گفت: بحث ارتباط گیری با آنان بسیار مهم است و برای این کار ما از مترجمانی که با زبان ایما و اشاره بین‌المللی آشنا هستند، کمک می‌گیریم.

وی در خصوص آماده‌سازی ورزشگاه‌های تهران برای برگزاری لیگ برتر فوتبال، گفت: ما هم مثل خیلی از فوتبال دوستان دغدغه این رشته را داریم. اما کار دیر شروع شده و باید از زمان‌های گذشته به دنبال رفع نواقص این ورزشگاه‌ها می‌رفتیم. ممکن است تا زمان برگزاری لیگ اصلاحات کامل نشود و آن زمان ما مجبور هستیم با حداقل‌ها بازی را برگزار کنیم.

استاندار تهران این را هم عنوان کرد: ورزشگاه تختی تهران باید با اولویت آماده‌سازی در دستور کار قرار گیرد تا شرایط برگزاری مسابقات را در حداقل موارد داشته باشد. البته ما برگزار کننده مسابقات نیستیم اما سرویس دهی و تامین امنیت این رقابت‌ها با استانداری است.

دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان ۲۴ مهر تا ۹ آبان به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397870

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]