5

اعتراف خانم مجری به سرکار بودن در برنامه بی بی سی !+تصویر

  • کد خبر : 39799
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳

حضور نفیسه کوهنورد با لباس های عریان تر از گذشته از جمله شروط کار در برنامه نوبت شما بوده که البته کوهنورد با این مسأله مشکلی نداشته است.

برنامه نوبت شما در شبکه بی بی سی که سعی در جذب مخاطبین فارسی زبان دارد ، پاتوقی برای تفریح و دست انداختن مجریانش توسط ایرانیان شده است .
بی بی سی فارسی که با بودجه ۲۳٫۴ میلیون دلاری وزارت امور خارجه انگلیس اداره می‌شود به تازگی بجای مجریان مساله دار و پرحاشیه اش در برنامه نوبت شما ، نیروهای تازه نفسی را به کار گیری کرده که بی تجربگیشان موجبات شادی و تمسخر مخاطبین را فراهم کرده است همچنین علاوه بر بودجه فوق این شبکه با کمک مستقیم بهائیان و دولت آمریکا در راستای حفظ منافع این کشور و اهرمی علیه منافع و امنیت ملی ایران تبلیغ می‌کند.

یکی از این افراد خانم نفیسه کوهنورد است ، کوهنورد بعد از اختلاف با محمد قوچانی در روزنامه شرق در سال ۸۲ به روزنامه همشهری رفت . مجری تحت سیاست دستگاه ملکه ، در زمان حضورش در همشهری به دفعات به ترکیه سفر کرد و همزمان با سفارت ترکیه در تهران و حتی بسیاری از مسئولان ترک ارتباط خوبی داشت .

 رد پای این جاسوسه بی بی سی با اعتراض مدیر کل وقت مطبوعات خارجی وزارت ارشاد دولت خاتمی نسبت به فعالیت غیر قانونی وی برای CNN کم کم هویدا شد و نفسیه کوهنورد مدتی بعد از آمدن دولت نهم ، ایران را ترک کرد و رسما در آغوش استعمار افتاد .

در اولین اجرای نفیسه کوهنورد در نوبت شما وی که انتظار استقبال مخاطبین در برنامه را داشت ، با حس خود بزرگ بینی که داشت توسط یکی از مخاطببن برنامه دست انداخته شده و به اصطلاح سر کار رفته است، به طوری که خودش مجبور به اعتراف گردیده است.

 این مخاطب برنامه نوبت شما با رندی زیرکانه ای ، با خوش آمدگویی به حضور دکتر محمد مرسی رئیس جمهور مصر در ایران جهت شرکت در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد ، موجبات تمسخر مجری تازه کار نوبت شما را فراهم کرده ، به طوری که این مجری خود بین این خوش آمد گویی را به خودش گرفته و به اشتباه تصور می کند خوش آمد گویی بخاطر اولین اجرایش در برنامه دروغ پرداز نوبت شما بوده است!

 البته وی بعدا مجبور به اعتراف اشتباه و توهم فانتزیش در صفحه فیس بوکش شده است.

 گفتنی است حضور نفیسه کوهنورد با لباس های عریان تر از گذشته از جمله شروط کار در برنامه نوبت شما بوده که البته کوهنورد با این مسأله مشکلی نداشته است.

 نفیسه کوهنورد همچنین سال گذشته از طرف BBC با حضور در مقر گروهک تروریستی پژاک به گفتگو با سران این گروهک جنایتکار و ضد ایرانی پرداخت

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر