0

ارزان‌ترین بلیط هواپیما برای کدام ایرلاین است؟

  • کد خبر : 398103
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

  عوامل زیادی مانند زمان خرید بلیط، نوع بلیط، کلاس پرواز و نوع ایرلاین می‌توانند قیمت بلیط هواپیما را تحت تأثیر قرار دهند. قیمت بالایی که بلیط‌ها دارند باعث شده سفر‌های هوایی برای بعضی افراد غیر ممکن شود. همچنین افرادی که زیاد سفر می‌کنند و باید بلیط هواپیما بخرند؛ گروه دیگری هستند که قطعا از […]

 

عوامل زیادی مانند زمان خرید بلیط، نوع بلیط، کلاس پرواز و نوع ایرلاین می‌توانند قیمت بلیط هواپیما را تحت تأثیر قرار دهند. قیمت بالایی که بلیط‌ها دارند باعث شده سفر‌های هوایی برای بعضی افراد غیر ممکن شود. همچنین افرادی که زیاد سفر می‌کنند و باید بلیط هواپیما بخرند؛ گروه دیگری هستند که قطعا از وضعیت قیمت‌ها شکایت دارند. اما راه حل چیست؟ قطعا می‌توان بلیط‌هایی ارزان قیمت نیز پیدا کرد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید تا بگوییم کدام ایرلاین‌ها بلیط هواپیما (https://www.alibaba.ir/) ارزان قیمت ارائه می‌کنند.

شرکت هواپیمایی تابان

ایرلاین هوایی تابان، شرکتی بوده که در سال ۱۳۸۴ و با پرواز از مشهد به کیش، کار خود را آغاز کرد. ۵ فروند هواپیمایی بوئینگ و ایرباس در این ایرلاین موجود بوده که ایرباس A310، بیش‌ترین تعداد مسافرین را به خود اختصاص داده است. سرو غذا به صورت گرم و سرگرمی‌هایی برای مسافران جزء خدمات مسافرتی این ایرلاین در طول پرواز محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای هر یک از شهر‌های تهران، مشهد، کیش، قشم، چابهار، اهواز، شیراز، بغداد، مسقط و نجف بلیط هواپیما ارزان قیمتی را از ایرلاین تابان انتخاب کنید.

شرکت هواپیمایی چابهار

فعالیت ایرلاین چابهار در زمینه حمل و نقل مسافرین، عملیات بازرگانی داخل و خارج کشور و محموله‌های پستی از سال ۱۳۷۸ آغاز شد. ثبت این شرکت هواپیمایی در منطقه آزاد تجاری چابهار صورت گرفته و تا حد زیادی پرواز‌های این منطقه را پوشش می‌دهد. البته مرکز اصلی فعالیت این شرکت هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد است.

ایرلاین چابهار در مجموع شامل ۱۸ فروند هواپیما بوده که ۵ مورد آن هواپیمای مک دانل و ۱۳ مورد آن هواپیمای فوکر ۱۰۰ هستند. این هواپیما‌ها به ترتیب ۱۷۰ و ۱۰۹ نفر ظرفیت دارند. شما می‌توانید انتخاب ایرلاین چابهار را هنگام خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما به مقصد اهواز، چابهار، شیراز، تهران و مشهد در نظر داشته باشید.

شرکت هواپیمایی آتا

یکی دیگر از ارزان‌ترین ایرلاین‌های داخلی که در سال ۱۳۸۷ تاسیس و درست یک سال بعد از آن، فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت هواپیمایی آتا ۱۶ فروند هواپیما داشته که در دو نوع ایرباس و بوئینگ هستند. همچنین تردد با هواپیما‌های آتا به شهر‌های تهران، مشهد، تبریز، یزد، شیراز، اصفهان و آبادان امکان‌پذیر است. بلیط هواپیما پرواز‌های استانبول در این شرکت هواپیمایی نیز موجود است.

شرکت هواپیمایی پارس ایر

در سال ۱۳۹۴ یک شرکت هواپیمایی تحت عنوان ایرلاین پارس ایر تاسیس شد که با ۳ فروند هواپیما، مسافران را جا به جا می‌کند. این ایرلاین با استفاده از همین ۳ هواپیما که ساخت کشور کانادا هستند و ظرفیت ۵۰ نفری دارند؛ خدمات سفر را ارائه می‌کنند. شما می‌توانید یکی از بلیط‌های ارزان قیمت این شرکت را تهیه کرده و به مقصد خود برسید. با استفاده از ایرلاین پارس ایر، مسافرین می‌توانند به مقصد تهران، یاسوج، بندر جاسک، بیرجند و مشهد پرواز کنند.

شرکت هواپیمایی سپهران

ثبت ایرلاین سپهران در سال ۱۳۹۰ صورت گرفته و با دریافت استاندارد‌های لازم طی سال ۱۳۹۵ توانست صلاحیت پرواز و حمل و نقل مسافرین و بار را به دست آورد. ۷ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در این ایرلاین موجود است. شرکت سپهران با هواپیما‌های خود، مسافرین را با قیمت بلیط ارزان به شهر‌های اصفهان، تبریز، کیش، قشم، اهواز، بوشهر، تهران، مشهد و بندرعباس می‌رساند.

شرکت هواپیمایی کاسپین

ایرلاین‌های دیگری که بلیط هواپیمایی ارزان قیمتی را به فروش می‌رساند؛ شرکت هواپیمایی کاسپین است. با استفاده از این ایرلاین، مسافرین می‌توانند به شهر‌های اهواز، کیش، تبریز، مشهد، قشم، بندرعباس، دزفول، تهران و کرمانشاه سفر کنند. تعداد هواپیما‌های ایرلاین کاسپین روز به روز در حال افزایش بوده و با ۵ فروند هواپیما از بوئینگ MD خدمات خود را به مسافرین ارائه می‌دهد.

شرکت هواپیمایی زاگرس

طی سال ۱۳۸۴ بود که یک شرکت هواپیمایی در منطقه آزاد اروند شروع به کار کرد. این شرکت تنها با ۲ فروند هواپیما فعالیت خود را آغاز کرد و با گذشت زمان به روز‌رسانی‌هایی در تعداد هواپیما‌ها انجام شد. به گونه‌ای که در سال ۱۳۸۶، ۲ فروند هواپیمای دیگر از نوع بوئینگ به این ایرلاین افزوده شد. اکنون شرکت هواپیمایی زاگرس، ۱۰ فروند ایرباس و ۸ فروند بوئینگ دارد. شما می‌توانید بلیط ارزان قیمت این ایرلاین را برای شهر‌های اصفهان، اهواز، شیراز، آبادان، یزد، رشت، تهران، مشهد و کیش تهیه کنید.

بنابراین اگر شما هم جزء کشانی هستید که باید دائما به سفر بروید. پس احتمالا به خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت نیاز پیدا می‌کنید. شاید شرایط ویژه‌ای مانند خرید بلیط لحظه آخری یا زمان‌های لو سیزن و‌های سیزن از سال برای خرید بلیط ارزان مناسب باشند. اما این شرایط‌ها دائمی نیستند. بنابراین ما در این مطلب ایرلاین‌هایی را معرفی کردیم که همیشه و بدون شرایط خاصی، شما را با کم‌ترین هزینه به مقصدتان می‌رسانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]