0

بازگشت سطح سبز به ورزشگاه هفت تیر بابل

  • کد خبر : 398454
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل که از خردادماه سال گذشته آغاز شد بعد از گذشت یک سال و سرمایه گذاری حدود ۴۵۰ میلیارد ریالی در هشت خرداد ماه جاری بذر پاشی آن انجام شد که بعد از گذشت ۲ ماه سطح سبز زمین این ورزشگاه فضای خاصی را در هفت […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل که از خردادماه سال گذشته آغاز شد بعد از گذشت یک سال و سرمایه گذاری حدود ۴۵۰ میلیارد ریالی در هشت خرداد ماه جاری بذر پاشی آن انجام شد که بعد از گذشت ۲ ماه سطح سبز زمین این ورزشگاه فضای خاصی را در هفت تیر ایجاد کرد.

مسوول چمن ورزشگاه هفت تیر بابل در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بعد از گذشت ۶۰ روز از اولین مرحله بذر پاشی در چمن هفت تیر سطح سبز به این زمین فوتبال بازگشت.

ناصر نگهدار اظهار کرد: ۲۵ شهریور ماه سال جاری بذر چمن سرد سیری در این زمین فوتبال کاشته خواهد شد تا زنجیره چمن گرمسیری و سردسیری در هفت تیر کامل شود.

بازگشت سطح سبز به ورزشگاه هفت تیر بابل

وی با بیان این مطلب که هشت خردادماه سال جاری چمن گرمسیری در این زمین فوتبال کاشته شد، اظهار کرد: چون بازسازی چمن این ورزشگاه به صورت حرفه ای انجام می شود هر دو بذر گرمسیری و سردسیری باید در این زمین فوتبال کاشته شود.

نگهدار افزود: تا اوایل فصل پاییز امسال بازسازی حرفه ای چمن ورزشگاه هفت تیر بابل آماده انجام مسابقه های فوتبال خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که طرح های باقی مانده جهت برگزاری مسابقه فوتبال در این ورزشگاه شامل آماده سازی پیست دو و میدانی، چمن مصنوعی پشت دروازه و اجرای گریتینگ روی جدولهای دور زمین است که در صورت بستن به موقع قرار داد جدید با پیمانکار بدون تردید تا اواسط پاییز کل زمین برای برگزاری بازی فوتبال آماده خواهد شد.

نگهدار تصریح کرد: ساخت مخزن و موتور خانه به همراه خزانه بعد از بستن قرار داد جدید طی برنامه زمانی قابل اجرا خواهد بود

بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل که در گام نخست از خاک برداری از این زمین فوتبال آغاز شده بود چندین مرحله فنی و زیرساختی داشته است که همه آنها با موفقیت به پایان رسیده و آماده بذر پاشی شد.

ورزشگاه هفت تیر هنگام آغاز طرح توسعه فاز نخست چهار هزار صندلی داشت که در این طرح ۲ هزار صندلی به آن اضافه شد تا بتواند فضای بیشتری برای فوتبال دوستان بزرگ ترین شهرستان مازندران فراهم کند.

این طرح طبق گفته مسوولان وقت ۶ میلیارد ریال هزینه داشت که ۲ هزار متر مربع فضا برای نصب صندلی های جدید، اتاق رختکن بازیکنان مهمان و میزبان، اتاق مربی، اتاق داوران و ناظر فدراسیون در ضلع غربی اضافه شد.

بازگشت سطح سبز به ورزشگاه هفت تیر بابل

براساس برنامه ریزی انجام شده قرار بود طرح توسعه و تجهیز فاز دوم به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ضلع شمالی ورزشگاه اجرایی شود تا بتواند تعداد صندلی های آن را به ۱۰ هزار عدد برساند.

گام دوم در ظاهر به سرانجامی نرسید و به همین دلیل ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل که در سال‌های نه چندان دور با بازی تیم های خونه به خونه مازندران و دریای کاسپین روزهای شادی را برای بابلی ها به ارمغان می آورد به علت شرایط نامساعد زمین و فقدان امکانات حداقلی از نظر سازمان لیگ، اجازه برگزاری بازی‌های تیم فوتبال دسته یکی را نداشت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398454

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]