1

انتخابات در جمعیت هلال احمر نماد مردمی بودن آن است

  • کد خبر : 398490
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین معزی، با تاکید بر اهمیت شفافیت و قانون‌مداری در فرآیند انتخابات، آن را مظهر مردم‌محور بودن در جمعیت هلال احمر برشمرد و افزود: برگزاری انتخابات سالم می‌تواند منشأ تحول، رشد و تعالی در جمعیت هلال احمر شود. وی گزارشات مطرح شده در نشست را که از سوی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین معزی، با تاکید بر اهمیت شفافیت و قانون‌مداری در فرآیند انتخابات، آن را مظهر مردم‌محور بودن در جمعیت هلال احمر برشمرد و افزود: برگزاری انتخابات سالم می‌تواند منشأ تحول، رشد و تعالی در جمعیت هلال احمر شود.

وی گزارشات مطرح شده در نشست را که از سوی مجریان با تاکید بر افزایش مشارکت و قانون‌مداری عنوان شد، امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: انتخابات مظهر حضور مردم در جمعیت هلال احمر است. هلال‌احمر برخواسته از میان مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی از فعالیت‌های دو بخش اجرایی و نظارتی در فرآیند انتخابات قدردانی کرد. وی انتخابات مجامع را با توجه وظایف ساختاری این بخش مهم برشمرد و با ذکر برخی از مصادیق همچون قانون‌گذاری و انتخاب اعضای شورای عالی گفت: مسئولیت یک امتحان الهی است. مؤلفه مردم محور بودن جمعیت هلال احمر به معنی حقیقی، نتیجه یک انتخابات قانونمند و سالم است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه با اشاره به وظایف خطیر هلال احمر در عرصه داخلی و بین‌المللی به مجریان و ناظران این انتخابات توصیه کرد که با آگاهی نسبت به قوانین و شرایط، از آرای شرکت صیانت نمایند، چرا که برگزیدگان این انتخابات در تصمیمات و برنامه‌های هلال تاثیرگذارند و ترقی و تعالی این نهاد مردمی متکی به حضور گسترده واجدان شرایط و برگزاری انتخابات قانونمند است.

وی این مهم را یک وظیفه شرعی دانست و تاکید کرد که برگزاری انتخابات قانونمند افزایش اعتماد عمومی و ارتقای جایگاه این مجموعه را به دنبال دارد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در ادامه از برخی شعب اخذ را بازدید کرد و از خدمات فعالان در انتخابات قدردانی نمود. گفتنی است ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه داشت. در دوره اول این انتخابات، اعضای مجامع شهرستانی و بازرسی هلال‌احمر به مدت ۴ سال انتخاب می‌شوند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398490

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]