0

پالایش نفت اصفهان به نخستین پیروزی در لیگ برتر فوتسال رسید

  • کد خبر : 398586
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر جمعه تیم پالایش نفت اصفهان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید محمد منتظری اصفهان به مصاف تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان رفت و با ارایه یک بازی نزدیک با نتبجه ۲ بر یک مهمان خود را شکست […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر جمعه تیم پالایش نفت اصفهان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید محمد منتظری اصفهان به مصاف تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان رفت و با ارایه یک بازی نزدیک با نتبجه ۲ بر یک مهمان خود را شکست داد و به اولین برد در لیگ برتر فوتسال رسید.

این بازی با شروع طوفانی بازیکنان جوان تیم پالایش نفت اصفهان آغاز شد و این تیم توانست در ابتدای نیمه اول با گل بهداد شیخ احمدی یک بر صفر از حریف پیش بیفتد، اما با گذشت زمان تعادل به بازی برگشت و کیانوش شیرپور در پایان نیمه نخست، گل تساوی را وارد تیم اصفهانی کرد.

با شروع نیمه دوم بازی پایاپای ۲ تیم ادامه پیدا کرد و در نهایت این تیم پالایش نفت اصفهان بود که در یک ضد حمله توانست گل دوم را توسط سپهر صفری وارد دروازه تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان کند.

امسال، نخستین سال حضور تیم پالایش نفت اصفهان در لیگ برتر فوتسال است و این تیم جوان در چهار هفته نخست نتوانسته بود امتیازی کسب کند و تا پیش از بازی امروز با صفر امتیاز و تفاضل گل منفی ۱۰ در قعر جدول ۱۴ تیمه لیگ برتر فوتسال قرار داشت.

قضاوت دیدار پالایش نفت اصفهان با تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان بر عهده محمدعلی سیاهی، امید سعدی، ولی الله رضایی و محمد نوروزی بود.

تیم فوتسال پالایش نفت اصفهان با پیروزی عصر امروز سه امتیازی شد و با یک پله صعود به رده سیزدهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در یکی از مهمترین دیدارهای دیگر هفته نخست تیم فوتسال «گیتی پسند» دیگر نماینده اصفهان در لیگ برتر نیز عصر امروز مهمان تیم فوتسال گهر زمین سیرجان بود که گیتیزن ها در لحظه ارسال خبر ۲ بر یک از حریف سیرجانی خود پیش بودند.

اصفهان از قطب‌های اصلی فوتسال کشور در هر ۲ بخش مردان و زنان است، تیم فوتسال زنان باشگاه شاهین نوین نطنز نیز یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها به عنوان نایب قهرمانی «سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران» دست یافت.

تیم فوتسال مردان «گیتی‌پسند اصفهان» نیز پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است، این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

پالایش نفت اصفهان به نخستین پیروزی در لیگ برتر فوتسال رسید

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398586

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]