1

آشنایی دانشجویان با اصول اقتصادی در اجلاس شبیه‌ساز بریکس

  • کد خبر : 398728
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه اجلاس شبیه‌ساز بریکس نزدیک به تجربیات واقعی در دیپلماسی است گفت: این رویداد می‌تواند دانشجویان را با مولفه‌های پیچیده اقتصادی آشنا و آنها را درگیر کند تا درکی از فضای همکاری و تبادلات داشته باشند. به گزارش ایسنا، محمدحسن شیخ‌الاسلامی در اجلاس بین‌المللی شبیه‌سازی وزرای اقتصادی و دارایی […]

معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه اجلاس شبیه‌ساز بریکس نزدیک به تجربیات واقعی در دیپلماسی است گفت: این رویداد می‌تواند دانشجویان را با مولفه‌های پیچیده اقتصادی آشنا و آنها را درگیر کند تا درکی از فضای همکاری و تبادلات داشته باشند.

به گزارش ایسنا، محمدحسن شیخ‌الاسلامی در اجلاس بین‌المللی شبیه‌سازی وزرای اقتصادی و دارایی بریکس اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد نمایش استعداد و تفکر و اندیشه‌های دانشجویان از دانشگاه برتر ایران بودیم.

وی افزود: اجلاس شبیه سازی بریکس نشان می‌دهد چه استعدادهای درخشانی در کشور وجود دارد که چشم‌انداز و درک آینده بین استعدادهای برتر را نشان می‌دهد.

رییس مرکز مطالعات وزارت امور خارجه تصریح کرد: به تلاش‌ها و کار سخت برای آینده که از سوی دانشجویان در حال انجام است افتخار می‌کنم و این اقدامات می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات خوب در آینده باشد.

شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه این شبیه‌ساز می‌تواند بستری را ایجاد کند تا دانشجویان با کار و وظایف وزرای اقتصادی آشنا و در این کارها حضور جدی داشته باشند گفت: این شبیه‌ساز، دانشجویان را با مولفه‌های پیچیده اقتصادی آشنا و آنها را درگیر می‌کند تا درکی از فضای همکاری و تبادلات داشته باشند. رهبران آینده ما می‌توانند مهارت‌های تحلیلی را یاد بگیرند و بدانند که چه مولفه‌هایی در این زمینه موثر است.

وی تاکید کرد: این شبیه‌ساز نزدیک به تجربیات واقعی در دیپلماسی است و این ایده‌ها و دانش می‌تواند به مسیر رشد آنها کمک کند و این رویداد نشان دهنده اهمیت چند جانبه گرایی و برای پرداختن به چالش‌های که به آن مواجه هستیم، است.

به گفته شیخ‌الاسلامی رویداد فعلی فرصت عالی برای دانشجویان و همچنین سازمان همکاری اسلامی و بریکس برای تربیت نیروهای آینده و بسط دادن چشم‌اندازها خواهد بود.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398728

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]