0

تایید استعفای شهبا/سرمربی مس کرمان چرا نیامده رفت؟

  • کد خبر : 398816
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۲۴

یکی از مسئولان هیات فوتبال کرمان شامگاه یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا استعفای وی را تایید کرد. پس از تمامی انتقادها نسبت به انتخاب شهبا به عنوان سرمربی بومی تیم فوتبال مس کرمان و همچنین مشکلات زیاد این باشگاه لیگ دسته یکی، این سرمربی هنوز به کرمان نیامده، از سمت خود استعفا داد تا […]

یکی از مسئولان هیات فوتبال کرمان شامگاه یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا استعفای وی را تایید کرد.

پس از تمامی انتقادها نسبت به انتخاب شهبا به عنوان سرمربی بومی تیم فوتبال مس کرمان و همچنین مشکلات زیاد این باشگاه لیگ دسته یکی، این سرمربی هنوز به کرمان نیامده، از سمت خود استعفا داد تا حرف و حدیث های مربوط به هدایت این باشگاه همچنان باقی بماند.

البته شهبا هنوز جزییاتی از دلایل استعفایش را رسانه‌ای نکرده و تنها به عبارت « شرایط مهیا نبود» بسنده کرده است.

تیم فوتبال مس کرمان از معدود باشگاه های حاضر در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور است که با تاخیر بسیار زیاد سرمربی خود را هفته گذشته انتخاب کرد و این تیم تاکنون که بخش وسیعی از فرصت نقل و انتقالات پیش فصل جام آزادگان از دست رفته، هنوز وارد این عرصه نشده است.

در واقع تیم فوتبال مس کرمان در حفظ شاکله اصلی تیم فصل گذشته خود نیز ناتوان بوده و بسیاری از بازیکنان و ستاره های خود را از دست داده؛ این موضوع درحالی اتفاق افتاده که این تیم هنوز تمرین های خود را آغاز نکرده است.

تمامی این موارد به علاوه حجم انتقادها و تهدیدها نسبت به انتخاب شهبا برای هدایت تیم مس طی روزهای اخیر و همچنین سایر مشکلات مالی این تیم، باشگاه و مسایل مدیریتی آن از جمله گمانه‌های است که گفته می‌شود سبب شده شهبا به عنوان سرمربی استان کرمانی تیم فوتبال مس کرمان هنوز نیامده از هدایت این تیم استعفا دهد تا مس در این روزهای از دست رفته باز هم درجا بزند.

متن استعفای شهبا

متن استعفای قاسم شهبا سرمربی تیم فوتبال مس کرمان که در فضای رسانه ای دست به دست می چرخدبه این شرح است: «ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان بابت اعتماد به بنده به عنوان سرمربی این تیم، به اطلاع می رسانم از روز نخست این انتخاب، تمام سعی و تلاش و تمرکزم بر این بود که یک تیم منسجم با بهره گیری از مربیان و بازیکنان بومی برای فصل پیش را آماده کنم که بتوانم تیم بزرگ مس کرمان را دوباره به جایگاه واقعی و حضور در لیگ برتر برسانم.

در متن استعفا همچنین آمده است: هدفی که مطالبه مردم خونگرم و فوتبال‌دوست دیار کریمان است و مطالبه به‌حقی هم به شمار می‌رود، ولی در این چند روزی که گذشت متاسفانه شرایط لازم برای رسیدن به این هدف بزرگ مهیا نبود و در نهایت تصمیم به قطع همکاری گرفته و استعفا خود را تقدیم می کنم.

شهبا همچنین اعلام کرد: امیدوارم در آینده ای نزدیک، بار دیگر مردم خونگرم و هواداران فهیم کرمان این تیم را در سطح اول فوتبال ایران ببینند.»

تلاش ایرنا برای مصاحبه با شهبا و مدیران باشگاهم مس کرمان جریان دارد که در صورت تحقق به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، شهبا به عنوان سرمربی پرسابقه لیگ دسته یک فوتبال کشور سابقه هدایت تیم های فوتبال آرمان گهر سیرجان و مس شهربابک را در کارنامه دارد. این سرمربی با تیم آرمان گهر موفق به کسب جایگاه سومی لیگ دسته یک کشور شده است.

تیم های فوتبال مس کرمان و شهربابک نمایندگان فعلی استان کرمان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند.

همچنین گل‌گهر و مس رفسنجان نیز به عنوان نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ برتر حضور دارند.

تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان که این تیم گفته شده قرار است به گل گهر سیرجان واگذار شود نیز نماینده کرمان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هستند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398816

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]