1

المپیک ۲۰۲۴| تاج قهرمانی بر سر ناآماده‌ترین نسخه تاج‌الدینوف

  • کد خبر : 398836
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۲

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، کشتی فینال وزن ۹۷ کیلوگرم بازی‌های المپیک بین اخمد تاج‌الدینوف و گیوی متچراشویلی برگزار شد که این مبارزه را کشتی‌گیر بحرین ۲-صفر مقابل حریف گرجستانی به سود خود کرد و صاحب نشان طلای المپیک شد. کشتی‌گیر جوان روسی‌الاصل که سال گذشته با اقتدار قهرمان آسیا، جهان و بازی‌های آسیایی […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کشتی فینال وزن ۹۷ کیلوگرم بازی‌های المپیک بین اخمد تاج‌الدینوف و گیوی متچراشویلی برگزار شد که این مبارزه را کشتی‌گیر بحرین ۲-صفر مقابل حریف گرجستانی به سود خود کرد و صاحب نشان طلای المپیک شد.

کشتی‌گیر جوان روسی‌الاصل که سال گذشته با اقتدار قهرمان آسیا، جهان و بازی‌های آسیایی شده بود، این بار آمادگی و نشاط سال گذشته خود را نداشت و اگر امیرعلی آذرپیرا، خودباوری بیشتری داشت و اسیر نام و عنوان قهرمان جهان نمی‌شد،‌ می‌توانست همان ابتدای کار ترمز تاج‎‌الدینوف را کشیده و مانع از طلایی شدنش شود اما کشتی ۳-صفر باخته را با برد ۴-۳ حریف بحرینی عوض کرد.

تاج‌الدینوف در ادامه علیشیر یرگالی قزاق را ۱۴-۲ و کایل اسنایدر آمریکایی را ۶-۴ برد و فینال را هم با حداقل امتیاز به سود خود تمام کرد.

نشان‌های برنز این وزن هم از آن امیرعلی آذرپیرا و ماگومدخان ماگومدوف آذربایجانی شد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398836

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]