2

رونالدو فصل جدید را با گل شروع کرد/ CR۷ رکورد ۱۰۰۰ گل را می‌زند؟ + فیلم

  • کد خبر : 399559
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال النصر، دیشب با برتری مقابل التعاون به فینال سوپرکاپ عربستان صعود کرد تا شنبه مقابل الهلال قرار بگیرد. الهلال سه‌شنبه‌شب با شکست دادن الاهلی توانسته بود، فینالیست شود. نکته قابل توجه در اولین دیدار النصر در فصل جدید فوتبال عربستان، ادامه گلزنی‌های کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی این تیم بود. رونالدو […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال النصر، دیشب با برتری مقابل التعاون به فینال سوپرکاپ عربستان صعود کرد تا شنبه مقابل الهلال قرار بگیرد. الهلال سه‌شنبه‌شب با شکست دادن الاهلی توانسته بود، فینالیست شود.

نکته قابل توجه در اولین دیدار النصر در فصل جدید فوتبال عربستان، ادامه گلزنی‌های کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی این تیم بود. رونالدو در این مسابقه با زدن یک گل و دادن یک پاس گل، ستاره زمین بود تا در ۳۹ سالگی هم همچنان مهارناپذیر نشان بدهد.

گل رونالدو برابر التعاون، هشتصد و نودمین گل او در دوران حرفه‌ای بود. ادامه درخشش رونالدو با آغاز فصل جدید فوتبال عربستان سبب شده تا خیلی از هواداران، اشاره کنند که می‌تواند رکورد هزار گل را بشکند یا نه؟

قرارداد برنده ۵ توپ طلا با النصر تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار دارد اما رونالدو هنوز به پایان دادن به دوران حرفه‌ای خود فکر نمی‌کند. او اخیرا پس از حذف پرتغال از یورو گفت: شاد کردن مردم بزرگترین انگیزه اوست.

به نظر می‌رسد شور و شوق او برای این بازی کم نشده و او با رساندن تعداد گل‌هایش به عدد ۱۰۰۰، مطمئناً هواداران زیادی را خوشحال می‌کند. او روز شنبه و در دیدار فینال سوپرجام عربستان بین النصر و الهلال، فرصت دیگری برای افزایش گل‌های خود پیش رو خواهد داشت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399559

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]